كارِ ناتمام كارِ ناتمام .

كارِ ناتمام

كيس استوك لنوو

فروشگاه مركزي لنوو با عرضه كامپيوتر استوك و كيس استوك , با حداقل قيمت دركشور توانسته طيف زيادي از ميني كيس هاي استوك لنوو را نيز پوشش دهد.
كامپيوتر هاي استوك شامل محصولات صنعتي و يا سرور هايي ميباشد كه به دليل قيمت بسيار بالاي مدل هاي نو و آكبند به صورت استوك و با گارانتي هاي چند گانه لنوو جهت استفاده همگان تهيه و عرضه شده است.
اين نوع محصولات شامل جديدترين نوع آنها نيز ميباشد كه جهت مصارف سازماني و يا اداري نيز كاربردهاي خاص خود را داراست.

 

براي خريد كيس استوك مي‌توان دلايل زير را برشمرد:

?. صرفه جويي در هزينه خريد كامپيوتر

يكي از مزيت‌هاي اصلي خريد كيس استوك هزينه كمتري است كه كاربر بايد نسبت به خريد كيس آكبند پرداخت كند. از آنجايي كه كيس هاي استوك معمولاً كاركرده هستند، قيمت كمتري نسبت به آكبند دارند، اما كارايي آنها همانند يك كيس آكبند است.

بسياري از افراد براي آن كه بتوانند هزينه كمتري صرف نموده و پول بيشتري را پس انداز كنند خريد اين نوع كيس ها را ترجيح مي‌دهند. بيشتر كامپيوترهاي قديمي اغلب براي نيازهاي معمول همچون مشاهده عكس، استفاده از گوگل يا برنامه‌هاي آفيس مناسب هستند. در اين گونه موارد نياز به خريد كامپيوترهاي سطح بالا نيست و تنها با يك اينترنت پرسرعت مي‌توان كارهاي خود را با يك كامپيوتر ضعيف نيز انجام داد.

اما اگر لازم است كه سرعت پردازش كامپيوتر بالا باشد رم يا گرافيك بيشتر و بهتري داشته باشد بايد كيس استوكي كه خريداري مي‌كنيد قديمي نبوده تا بتواند نيازهاي شما را براي انجام كارهايي مانند ارسال و دريافت ايميل، تماشاي آنلاين فيلم و سريال، استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي و انجام كارهاي اداري و گرافيكي و حتي كارهاي سنگين پردازش و اديت فيلم و عكس را برآورده سازد.

?. استفاده از قطعات اورجينال

يكي از بهترين مزاياي خريد كيس استوك اين است كه از قطعاتي در داخل آنها استفاده شده كه همه به صورت اصل و اورجينال بوده و با يكديگر هماهنگ هستند. اين مسئله كارايي دستگاه، راندمان آن و همچنين سرعت كيس را بالا مي‌برد.

به عنوان مثال اگر يك كيس استوك HP از مدل‌هاي HP Compact را خريداري نماييد مي‌توانيد مطمئن باشيد كه شركت اچ پي در اين گونه كيس ها قطعات و سخت افزارهايي همانند برد اصلي، منبع تغذيه و… اصل استفاده نموده است.

شما همچنين در صورت خريد اين گونه كيس ها مي‌توانيد آنها را از نظر رم، كارت گرافيك و غيره ارتقا داده و قدرت كامپيوتر خود را افزايش دهيد.

?. ساخت معتبرترين توليد كنندگان جهان

كيس هاي استوك، توليد كمپاني‌هاي شناخته شده جهان مثل hp ، dell ، lenovo ، acer و.. هستند كه توليدات خود را در سطح استانداردهاي اروپا به بازار عرضه مي‌كنند و لذا بسيار با كيفيت تر و با دوام از از كيس هايي هستند كه بصورت انتخابي و خريد تكي قطعات، اسمبلز مي‌شوند.

براي كيس استوك لنوو روي لينك زير كليك كنيد.

منبع https://dellhp.ir/product-category/second-hand-stock-case/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۶:۰۸ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :