كارِ ناتمام كارِ ناتمام .

كارِ ناتمام

دانشگاه كوچ تركيه در يك نگاه

دانشگاه كوچ  تركيه در يك نگاه

اگر قصد تحصيل در تركيه را داريد ، با توران پارس باشيد تا شما را با دانشگاه كودكان آشنا كنيم. اين دانشگاه كه در تپه هاي ساريير در شهر شلوغ استانبول واقع شده است ، با منطقه زيبا و سرسبز 62 هكتاري خود تجربه اي كامل و جذاب را ارائه مي دهد.

 

زندگي از زمان تاسيس خود ، دانشگاه كوچ به عنوان يك مركز جهاني در علوم و آموزش ظهور كرده است و در آموزش پزشكي ، مهندسي ، علوم ، علوم اجتماعي و اداري بي نظير است تا تحقيقات پايه و كاربردي بيشتري را دنبال كند و بهترين ها را جذب كند. دانشجويان و اعضاي هيئت علمي را مي گذارد.

 

تاريخچه دانشگاه كوچ

دانشگاه Koç يك دانشگاه غيرانتفاعي ويژه در استانبول ، تركيه است. اين دانشگاه در سال 1993 در ساختمانهاي موقت آغاز به كار كرد و در سال 2000 بعنوان پرديس فعلي Romlifner در نزديكي اتحاديه طبقه بندي شد. دانشگاه آموزش عالي Times World در تركيه در سال 2018 بالاترين رتبه را دارد.

 

اين دانشگاه در حال حاضر متشكل از دانشجويان علوم اجتماعي و انساني ، علوم اداري و اقتصادي ، علوم ، مهندسي ، حقوق ، پرستاري و پزشكي است. اين دانشگاه 22 دوره كارشناسي ، 29 كارشناسي ارشد و 30 برنامه دكترا را ارائه مي دهد. اين دانشگاه حدود 7000 دانشجو دارد و دانشجويان بين المللي را متوقف مي كند و داراي شبكه گسترده اي متشكل از بيش از 250 دانشگاه آمريكايي از جمله دانشگاه كاليفرنيا و ساير دانشگاه ها مانند دانشگاه نورث وسترن ، دانشگاه كرنل و دانشگاه جورج تاون است.

 

با توران پارس تماس بگيريد

 

مركز تحقيقات دانشگاه كوچ

اين يكي از برترين دانشگاه هاي تحقيقاتي در تركيه است. اين دانشگاه تلاش مي كند تا يك مركز تحقيقاتي جهاني با هدف كاهش تحريكات فكري ، فناوري ، اقتصادي و اجتماعي در مقياس جهاني باشد.

 

دانشگاه Koç برنده جوايز تحقيقاتي TÜBİTAK (شوراي تحقيقات علمي و فناوري تركيه) شده است. اين دانشگاه مي تواند بهترين موفقيت م Instituteسسه آموزش عالي تركيه در زمينه پيشنهادات مالي ERC باشد كه از مارس 2018 هشت مورد از 15 پروژه فعال در تركيه را تنظيم مي كند.

 

دانشگاه كوچ استانبول

 

تاريخ

محوطه دانشگاه مركزي در روموليفنري ، شمال استانبول ، مشرف به بسفر و درياي سياه واقع شده است. اين پرديس داراي 60 ساختمان با مساحت 230،000 متر مربع است.

 

اين دانشگاه براي اولين بار در سال 1993 در Istinye Sariyer افتتاح شد. پس از انتقال دانشگاه به محل جديد خود در رومليفنري ، دانشگاه Istinye بازسازي شد تا به عنوان مركز همايش و آموزش فعاليت كند.

 

كتابخانه

كتابخانه دانشگاه Koç Suna K Sraç داراي پنج شعبه است و داراي حدود 322000 كتاب ، نزديك به 160،000 كتاب الكترونيكي و 64،000 عنوان سريال آنلاين است. اين كتابخانه همچنين حدود 2000 كتاب نادر درباره تاريخ ، ادبيات و دين عثماني ، اروپا و اروپا را در خود جاي داده است.

 

اكنون در دانشگاه هاي تركيه شهريه رايگان دريافت كنيد!

 

درخواست مشاوره

دانشگاه معماري

پرديس رومليفنر دانشگاه Koç توسط معمار برجسته آمريكايي و ايراني مستقر در بوستون موجان خادم طراحي شده است. خادم طرح اصلي در تمام ساختمان هاي دانشگاه كوچ و همچنين استاد دانشگاه آن است.

 

به گفته خادم ، معماري پرديس الهام گرفته از طبيعت سبك و جغرافيايي دانشگاه در مرز اروپا و آسيا است. خادم با الهام از ميراث هنري و شعري تركيه ، آثار شاعر صوفي روم و سبك هاي معماري تركي و عثماني در پرديس هاي دانشگاه را طراحي كرده است.

 

اين پرديس در امتداد محور شرق به غرب واقع شده است: از نظر معماري ، اين دانشگاه "دروازه و نور دانشجويي" را نشان مي دهد كه توسط "پورتال دانش" دانشگاه نمادين شده است - ورودي اصلي قوس دار دانشگاه ، هم يك دروازه دانشجو است و هم يك دروازه. O بين آن قرار دارد و با مجموعه اي از ساختمانهاي مرتبط با زندگي شما در هم آميخته است. اين زندگي ها از معماري عثماني گرفته شده و پر از نمادهاي تاريخ و فرهنگ تركيه است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۴:۵۵ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :