كارِ ناتمام كارِ ناتمام .

كارِ ناتمام

نكاتي كه در انتخاب پرده اهميت دارد؟

نكاتي كه در انتخاب پرده اهميت دارد؟

cc0_p1.jpg

يكي از مهم ترين اركان چيدمان خانه هاي ايراني پرده است كه هميشه خانم ها به آن توجه ويژه اي داشته و دارند.

پرده عنصر اصلي در طراحي دكوراسيون داخلي منزل بوده و مي تواند تركيبي از رنگ ها و مدل هاي گوناگوني را به تناسب ساختمان و وسايل منزل داشته باشد.

انتخاب درست پرده از لحاظ رنگ، مدل و جنس پارچه و تناسب آن با ساير لوازم منزل جلوه بسيار زيبايي به خانه شما مي دهد. در اين مقاله قصد داريم به بررسي نكات مهمي كه هنگام انتخاب پرده بايد مد نظر قرار دهيد، بپردازيم.

از آن جايي كه امروزه افراد با كمبود وقت مواجه هستند ديگر مانند گذشته زمان كافي براي خريد كردن نداشته و اكثر كارهاي خود را از طريق اينترنت و فضاي مجازي انجام مي دهند. از اين رو ما در وب سايت آقاي پرده شرايطي را فراهم كرده ايم كه شما بتوانيد تنها از طريق تماس يا پيام با كارشناسان فروش ما ارتباط بگيريد؛ تيم مشاوره ما به منزل يا محل كار شما مراجعه مس كنند و شما مي توانيد با نمونه پارچه هاي مختلف آشنا شده و از پيشنهادات و راهنمايي هاي تيم حرفه اي و باتجربه آقاي پرده استفاده كنيد.

ubic_p2.jpg

نكته اي كه بايد هميشه در انتخاب پرده به آن دقت داشته باشيد اين است كه پرده اي كه مي خواهيد انتخاب كنيد بايد با چيدمان و دكوراسيون خانه شما همخواني داشته باشد.

انتخاب مدل و رنگ پرده نشان دهنده حال هواي منزل شما و ساكنان آن است؛ پس تا آن جا كه ممكن است و با ساير عناصر دكوراسيون منزل شما همخواني درد، از مدل هاي شاد و رنگ هاي روشن استفاده كنيد. در ادامه به 10 نكته طلايي كه حين انتخاب پرده بايد به آن ها توجه كنيد، مي پردازيم:

1-اندازه گيري پرده نياز به تخصص دارد و اگر شما تجربه اين كار را نداريد حتما از افراد حرفه اي استفاده كنيد. زيرا ابعاد پرده در اجرا به شدت مهم است و ابعاد درست زيبايي پرده را دو چندان مي كند.

2-اگر احساس مي كنيد كه تعداد پنجره هاي منزل شما كافي نيست، حتما از پرده هايي با جنس تور و حرير استفاده كنيد تا نور كافي در منزل داشته باشيد. هنگام خريد پرده پذيرايي اگر به سراغ پارچه هاي توري يا حرير مي رويد به كيفيت پارچه دقت داشته باشيد؛ چرا كه اين پارچه ها درجه بندي كيفي مختلفي دارند و پارچه هايي كه از الياف مصنوعي تشكيل شده اند كيفيت پايين تري داشته و مناسب اين فضا نيستند.

3-اگر پنجره هايي با ابعاد بزرگ داريد و نگران پوشيده شدن بخش زيادي از ديوارها هستيد، مي توانيد از تورهاي تقريبا هم رنگ ديوارها استفاده كنيد. در اين مورد نيز از تجربه افراد متخصص استفاده كنيد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

4-فضاي داخلي منزل چهار ركن اساسي دارد؛ سقف، ديوار، كف و مبلمان. اما دقت داشته باشيد كه بهتر است در چيدمان نهايي يكي از اين عناصر را به عنوان عنصر اصلي و ساير عناصر را براي تقويت ديگر موارد در نظر بگيريد.

5-در انتخاب مدل پرده دقت كنيد كه نور را به اندازه كافي تامين كند؛ مدل هاي زيادي هستند كه امكان تنظيم نور عبوري را در اختيار شما قرار نمي دهند و همين نكته مي تواند تاثير منفي در دكوراسيون منزل شما داشته باشد.

6-يكي از پرسش هايي كه همواره در انتخاب پرده ها مطرح مي شود اين است كه آيا پرده پارچه اي در كنار پرده كركره اي مي تواند قرار بگيرد يا خير؟ درست است كه در نگاه اول اين دو مدل پرده با هم تفاوت دارند، اما شايد برايتان جالب باشد كه اهالي فن اين حوزه معتقد هستند كه اين دو مدل پرده به شرط آن كه به درستي در كنار هم قرار بگيرند مي توانند جلوه خاصي داشته و به زيبايي محيط بيفزايند.

 

7-يكي ديگر از نكاتي كه از جانب متخصصصان اين حوزه توصيه نيز مي شود اين است كه براي مكان هايي كه قصد استراحت در آن را داريد از پرده هاي شيد و زبرا استفاده كنيد. زيرا اين پرده ها قابليت كم و زياد كردن نور را دارند. به اين نكته توجه كنيد كه خريد پرده زبرا و انتخاب طرح و رنگ متناسب با فضا و دكوراسيون داخلي با توجه به تنوع زياد اين مدل از پرده هميشه كار سختي بوده و بايد حتما از تجربه و راهنمايي فروشندگان استفاده كنيد و از آن ها بخواهيد تا نمونه كارهاي مختلف را به شما نشان دهند و با كمك آن ها بهترين گزينه را انتخاب كنيد.

8-يكي از دغدغه هاي اصلي در انتخاب پرده اندازه قد آن است. البته اين موضوع كاملا به سليقه شخصي شما بستگي دارد؛ چرا كه مي توان به هر ميزان قد پرده را در نظر گرفت. به طور مثال انتهاي پرده هم سطح زمين باشد يا اينكه مقداري روي زمين كشيده شود.

9-براي حاشيه پرده و نصب چوب پرده 2.5 سانت در نظر بگيريد. اين اندازه باعث شكيل تر شدن پرده شما مي شود.

10-نكته آخر اينكه هميشه پرده را در بالاترين حد نسبت به سقف نصب كنيد؛ اين كار سبب مي شود تا طرح و مدل پرده به خوبي نمايان شده و زيبايي پرده چند برابر شود.

منبع: شفقنا


برچسب: نكاتي كه در انتخاب پرده اهميت دارد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۲:۳۳ توسط:sam موضوع:

ضرورت استفاده از نرم افزار پخش مويرگي

ضرورت استفاده از نرم افزار پخش مويرگي

 

cvhd_b1.png

 

به نقل از نماينده رشد و توسعه مشاغل به گونه اي است كه اگر همراه با فناوري هاي به روز نباشد، براي شركت مشكلاتي ايجاد مي كند. امروزه، سرعت تغيير به گونه اي است كه مشاغل مدل هاي سنتي خود را رها كرده و حرفه اي تر اداره مي شوند. در گذشته استفاده از دفاتر حسابداري و سوابق حسابداري، امري عادي بوده است كه محاسبات دستي احتمالاً مستعد خطا هستند. اما با پيشرفت تكنولوژي و استفاده از آن، امروزه بسياري از اين محاسبات فقط با يك دكمه انجام مي شود. در حقيقت، با استفاده از نرم افزارهاي حسابداري مانند نرم افزار پخش مويرگي، مستندسازي و محاسبه كليه ملزومات حسابداري بسيار ساده تر از گذشته شده است.

 

در اين ميان، پخش كنندگان از نرم افزار براي بهبود فرآيند خود استفاده مي كنند. در اين مطلب در مورد شركت هاي پخش، نيازهاي آنها به نرم افزار پخش كننده مويرگي جديد و بسته نرم افزاري جديد صحبت خواهيم كرد.

 

پخش مويرگي چيست؟

 

پخش مويرگي، فرآيندي است كه شركت ها محصول يا خدمات خود را به مشتري تحويل مي دهند. به عبارتي توزيع محصولات از توليد كننده تا آخرين خريدار. مويرگ ها عروق كوچكي هستند كه خون را به سلول ها منتقل مي كنند و با اين استعاره سيستم توزيع مويرگي ايجاد كرده اند. اين يك سيستم ايده اي است كه بايد در همه مشاغل جدي گرفته شود.

 

بسياري از شركت ها اين كار را در داخل انجام مي دهند. به عبارت ديگر، آنها ابزار، امكانات و نيروي انساني مورد نياز خود را دارند و در رده شركت هاي پخش مويرگي مستقل قرار مي گيرند.

 

دسته ديگر مسئوليت توزيع محصولات به يك يا چند شركت را بر عهده دارند. شركت هاي پخش مويرگي مستقل تا حد زيادي مسئوليت توزيع محصولات شركت هاي فعال در صنايع غذايي، دارويي و مواد شوينده را بر عهده دارند.

 

چند نوع پخش داريم؟

 

1. سفارش و توزيع عالي

 

در مرحله اول، شخصي به عنوان بازديدكننده به فروشگاه مي آيد و با وسايل و ابزار خود شروع مي كند (بازديد سنتي كه از كاغذ و قلم براي يادداشت ها استفاده مي كند و كاتالوگ كاغذ براي معرفي محصولات يا بازديد مدرن كه از نرم افزار مخصوص تبلت استفاده مي كند) و سفارش مي گيرد. سپس بعد از ارسال درخواست به شركت پخش، نماينده سفارش فروشگاه را تحويل مي دهد. (در اينجا، نماينده توزيع نيز مي تواند يك رايانه لوحي و نرم افزار كوچك براي توزيع، مشتري را تحويل و امضا كند.)

 

2. پخش گرم

 

در اين نوع پخش، فقط يك نفر توزيع كننده و بازديد كننده است. به اين ترتيب بازديد كننده محصولات را در اتومبيل خود قرار مي دهد. سپس وي با مراجعه به فروشگاه ها با ابزار خود (سنتي يا مدرن) به سفارش و بازديد مي پردازد.

 

پس از ثبت سفارش، محصولات مورد نياز را همزمان تهيه و به فروشگاه تحويل مي دهيد. در مورد بازديد كننده مدرن، بازديد كننده مي تواند در همان لحظه با چاپگر فاكتور مشتري چاپ و تحويل دهد.

 

ضرورت استفاده از نرم افزار پخش موويرگي

 

هميشه يكي از مشكلات شركت هاي فعال در صنعت پخش، تصور غلط درباره روند پخش است. اين امر به شركت ها اجازه مي دهد تا به مسيري نادرست بروند و هرچه اين شركت ها تلاش خود را گسترش دهند علاوه بر هزينه بيشتر منابع (با رشد شركت ها) مشكلات بيشتري نيز خواهند داشت.

 

روند كلي شركت هاي توزيع مويرگي شامل يازده فرآيند كلي است كه در زير به آنها اشاره خواهيم كرد. نكته قابل ذكر اين است كه پرسنل واحدهاي مختلف ممكن است در يك فرآيند دخيل باشند، به عنوان مثال علاوه بر مدير انبار، مدير فروش و كارشناس تجارت شركت.

 

    فهرست

    عرضه

    مديريت شعب

    مديريت فروش

    برنامه ريزي

    حسابدار فروش و آموزش

    حسابداري

    تغذيه

    حمل و نقل و توزيع

    مرتب سازي

 

نياز به يك سيستم يكپارچه براي مديريت اين فرآيند غير قابل انكار است. در حقيقت، از آنجا كه افراد مختلفي از واحدهاي مختلف در اين فرآيند دخيل هستند، يك سيستم يكپارچه يكي از نيازهاي اساسي سازمان است. اين سيستم مي تواند فرآيندهاي سفارش و توزيع را مديريت كند و همزمان اطلاعات مورد نياز واحد حسابداري و مالي را ضبط كند.

 

نرم افزار پخش مويرگي به شما امكان مي دهد تا وضعيت سفارشات، موجودي، پرداخت ها، مطالبات و بدهي هاي خود را به راحتي بشناسيد تا بتوانيد به راحتي تصميمات شغلي بهتري بگيريد. با توجه به اينكه ممكن است تعداد بازديد كنندگان زياد باشد، استفاده از وب و اينترنت مي تواند فوراً اطلاعات جديد يا موجودي كنترل را بدست آورد.

 

با توجه به كاهش احتمال خطا در اين فرايند، مي توان تصميمات مناسبي در مورد رشد تجارت گرفت كه آينده شركت را تعيين مي كند.

 

شركاي سيستم، نرم افزار حسابداري مناسب براي مشاغل كوچك با به روزرساني مداوم، انتخاب مناسبي براي مديران تجارت است. نرم افزار پخش مويرگي با سيستم سفارش دهي، سيستم پخش جريان سرد، سيستم پخش جريان گرم و اپليكيشن سفارش براي موبايل و تبلت، نرم افزاري قدرتمند را براي شركت هاي پخش فراهم كرده است.

 

منبع : مهر


برچسب: ضرورت استفاده از نرم افزار پخش مويرگي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۱:۴۴ توسط:sam موضوع:

متخصص ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان

اگر تا به حال دندان از دست داده باشيد يا افرادي را بشناسيد كه به دنبال جايگزيني دندان هاي از دست رفته شان هستند ، حتماً نام ايمپلنت دندان به گوشتان خورده است. ايمپلنت دندان يكي از نوين ترين و پر طرفدارترين روش هاي جايگزيني دندان هاي از دست رفته يا پوسيده است. در اين روش از يك پايه فلزي در داخل استخوان فك استفاده مي شود. اين پايه حكم همان ريشه دندان را خواهد داشت و سپس روكش دنداني بر روي آن سوار مي شود. ايمپلنت به طور كلي محبوبيت زيادي دارد كه با هم به علت آن را در زير بررسي مي كنيم.

نسيم آنلاين: اگر تا به حال دندان از دست داده باشيد يا افرادي را بشناسيد كه به دنبال جايگزيني دندان هاي از دست رفته شان هستند ، حتماً نام ايمپلنت دندان به گوشتان خورده است. ايمپلنت دندان يكي از نوين ترين و پر طرفدارترين روش هاي جايگزيني دندان هاي از دست رفته يا پوسيده است. در اين روش از يك پايه فلزي در داخل استخوان فك استفاده مي شود. اين پايه حكم همان ريشه دندان را خواهد داشت و سپس روكش دنداني بر روي آن سوار مي شود. ايمپلنت به طور كلي محبوبيت زيادي دارد كه با هم به علت آن را در زير بررسي مي كنيم.

متخصص ايمپلنت دندان

مانند هر تخصص ديگري ايمپلنت نيز يكي از شاخه هاي تخصصي در عرصه دندان پزشكي به حساب مي آيد. بنابراين نياز به متخصص مربوط به خود را دارد. متخصص ايمپلنت كسي است كه مطالعه ، آموزش و تحقيقات طولاني مدت و در اين زمينه را داشته و مانند دندان پزشك عمومي به كليه زمينه هاي دهان و دندان اشراف ندارد ولي به طور اختصاصي در زمينه ايمپلنت دندان مهارت كافي دارد و معمولاً در مراكز تخصصي ايمپلنت نيز مشغول به كار هستند.

اجزاي ايمپلنت دندان

nyvk_m3.gif

ايمپلنت دندان از سه قسمت اصلي تشكيل مي شود. در نظر داشته باشيد كه اين سه قسمت هميشه ثابت نيستند. به عنوان مثال ميني ايمپلنت ها از دو قسمت تشكيل مي شوند. اما نكته اي كه مهم است اين است كه اين سه قسمت سه ركن اصلي ايمپلنت و در اغلب آن ها ثابت هستند.

اين سه قسمت شامل فيكسچر ، اباتمنت و تاج دندان هستند.

فيكسچر پايه فلزي ايمپلنت است كه بايد در داخل استخوان فك چفت و محكم شود و قرار است ريشه جديد دندان مصنوعي باشد. بنابراين بار اصلي ايمپلنت بر دوش آن است و بسيار مهم است كه توسط متخصص به درستي كاشته شود.

اباتمنت عضو مياني يا همان رابط در ايمپلنت دندان است. از اين رو به آن رابط مي گويند به واسط ارتباطي ميان پايه و روكش دندان است و اين دو قسمت اصلي را به يكديگر متصل مي كند.

روكش يا همان تاج دندان كه بار زيبايي ايمپلنت دندان را به دوش مي كشد ، محصول نهايي است كه بيرون از لثه براي نمايش باقي مي ماند. روكش هاي ايمپلنت به طور مختص براي هر شخص متناسب با ظاهر دندان هاي طبيعي وي تهيه و توليد مي شوند. از اين رو از منظر طبيعي بودن در سطح بالايي قرار دارند.

مراحل انجام ايمپلنت دندان

ايمپلنت يكي از طولاني ترين عمل هاي دندان به حساب مي آيد. حال با هم پروسه انجام صفر تا صد آن را بررسي مي كنيم.

در ابتدا فرد پس از تشخيص اينكه ممكن است به ايمپلنت دندان احتياج داشته باشد به مركز تخصصي ايمپلنت و نزد يك متخصص مربوطه مراجعه مي كند. بعد از بررسي هاي لازم و مشاهده عكس ها و راديولوژي هاي مربوط به دندان تصميم نهايي با مشورت متخصص اتخاذ مي شود. در صورتي كه پيش نياز هايي قبل از عمل مورد نياز باشد ابتدا بايد آن ها را رفع و رجوع كرد. يكي از اين موارد احتمال كمبود استخوان در منطقه تحت عمل است. از آنجايي كه مستقيماً با استخوان فك سر و كار داريم بايد استخوان فك به ميزان كافي وجود داشته باشد و در غير اين صورت پيش از انجام ايمپلنت دندان بايد پيوند استخوان انجام شود تا ميزان استخوان به حد كافي برسد.

همچنين پيش نياز ديگر اين است كه اگر قرار است ايمپلنت به جاي دندان پوسيده اين جايگزين شود ، آن دندان كشيده شود.

بعد از رفع همه اين موارد در نخستين روزي كه براي انجام اصل عمل مراجعه مي كنيد كار با بي حسي موضعي آغاز مي شود. هدف نخست دستيابي به استخوان فك است. بنابراين كار با برشي بر روي لثه در منطقه مورد نظر جهت دسترسي به استخوان ادامه مي يابد. حال نياز به يك مته براي ايجاد حفره بر روي استخوان فك مي باشد. اين حفره بايد دقيقاً در جاي مورد نظر ايجاد شود تا مبادا صدمه اي به ساير عصب هاي حساس استخوان بزند و همچنين اندازه آن بايد به ميزان مناسب باشد تا ايمپلنت بدون مشكل در آن جاسازي شود. پس از محكم شدن فيكسچر در داخل استخوان محافظي بر روي آن گذاشته مي شود و سپس بيمار مرخص مي شود. اكنون استخوان فك نياز به چند ماه استراحت براي برقراري پيوند ميان پايه و استخوان را دارد. در طول اين مدت بايد استراحت برقرار باشد و فشاري به ايمپلنت وارد نشود تا از جايش تكان بخورد و ريسك شكستش را بالاتر ببرد. همچنين در طول اين مدت تاج دندان مورد نظر فرد در لابراتور توليد مي شود.

پس از گذشت زمان استراحت و مراجعه مجدد و بررسي هاي لازم توسط متخصص جها اطمينان از برقراري پيوند و استحكام وضعيت بين استخوان و پايه به سراغ ادامه ماجرا مي رويم.

اكنون نوبت به قراردهي اباتمنت رسيده است. پس دوباره برشي بر روي لثه انجام مي شود و اباتمنت همانند پيچ بر روي فيكسچر قرار مي گيرد و سپس تاج دندان تهيه شده بر روي آن سوار مي شود و بخيه هاي نهايي و كار تمام است.

در نهايت تذكر هاي نهايي و توصيه هاي پزشكي توسط جراح به شما توضيح داده مي شود. اين توصيه ها جهت بالا رفتن طول عمر ايمپلنت لازم الاجرا است.

فيلم واقعي ايمپلنت

مراقبت هاي بعد از ايمپلنت دندان

مراقبت هاي بعد از عمل ايمپلنت دندان معمولاً دو دسته كلي دارند. يكي مراقبت هاي اوليه و ديگري مراقبت هاي طولاني مدت.

در مورد مراقبت هاي اوليه مراقبت از تحت فشار قرار نگرفتن ايمپلنت و همچنين استفاده از مواد غذايي و نرم در همين راستا است.

در مورد مراقبت هاي طولاني مدت مسواك زدن روزانه ، نخ دندان كشيدن و استفاده از دهان شويه مي تواند بسيار كارساز باشد.

قيمت ايمپلنت دندان

براي اطلاع از جديد ترين قيمت هاي ايمپلنت دندان به سايت مراجعه كنيد.

هزينه ايمپلنت

منبع : نسيم آنلاين


برچسب: متخصص ايمپلنت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۸:۳۰ توسط:sam موضوع:

روش جديد كلاهبرداري سايت هاي شرط بندي

قمار آنلاين و روياي نقش بر آب پولدار شدن

روياي نقش بر آب اين روز هاي مال باختگان سايت هاي شرط بندي كه نه تنها به واقعيت مبدل نشده بلگه باعث از دست رفتن پول و ثمره تلاش هاي بسياري از افراد شده.

بسياري از مالباختگان سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي نه قصد تفريح داشته اند نه اهل قمار بوده اند فقط به دنبال روشي ميانبر براي پولدار شدن بوده اند و امروز به جز حسرت چيزي نسيبشان نشده، اين افراد عمدتا فريب شاخ هاي اينستاگرام و و عده هاي جذاب آنها را خورده اند كه اين موضوع بايد از نظر شخصيتي به صورت عميقي مورد بررسي قرار بگيرد.

چه ميشود كه جوان هاي ما به جاي كار و تلاش در تخصصشان مي خواهند از راه قمار پولدار شوند؟

شايد دليل اين است كه جوان هاي ما امروزه به جاي اين كه در حرفه و تخصصشان مشغول كار باشند و به اصطلاح وقت سر خاراندن هم نداشته باشند بي كار هستند و درآمدي ندارند و به فكر اين هستند كه پس انداز خوشان را سكوي پرتابي كنند به سوي موفقيت و ميلياردر شدن اما اتفاقي كي مي افتند كاملا برعكس است و اين كار مي شود مايه افسوس و پيشيماني.

روش جديد كلاهبرداري سايت هاي شرط بندي

در اين روش سايت هاي شرط بندي بازي هاي خاصي را به عنوان بازي هاي پول ساز و راحت معرفي مي كنند مثل بازي انفجار كه شاخ هاي اينستاگرام با بي حيايي و روش هاي غير اخلاقي اين بازي را تبليغ مي كنند در اين روش افرادي از سمت اين سايت هاي شرط بندي كلاهبردار مامور مي شوند روش هاي برد ، كد هاي تقلب و ربات هاي بازي انفجار را به افراد ساده باور بفروشند و اين افراد را با اعتماد به نفس كاذب داخل بازي كنند و به راحتي سرمايه اين افراد را از دستشان خارج مي كنند

اين سوال خيلي از افراد است و بايد بگويم رويا و آرزوي بسياري از افراد ساده باور است، اين افراد معمولا به دنبال هك الگوريتم و فرمول بازي و يا خريد ربات تشخيص ضريب بازي انفجار هستند كه بايد بدانند اينها همه راه هايي براي كلاهبرداري بيشتر سايت هاي نامعتبر هستند.**يكبار براي هميشه اين را بپذيريد كه اين وعده ها جذاب فقط راه كلاهبرداري بيشتر از شماست و به قول شاعر كل اگر طبيب بودي سر خود دوا نمودي**

چگونه مي توان به صورت قطعي جلوي سايت هاي قمار را گرفت؟

اگر بخواهيم براي هميشه از دست تمامي سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي ( قمار ) راحت شويم فقط يك راه تضميني وجود دارد و آن هم افزايش خرد جمعي جامعه نسبت به قمار و روياي نقش بر آب يك شبه پولدار شدن است.

اگر افراد جامعه بپذيرند و درك كنند كه هيچكسي تا به امروز از طريق شرط بندي و فعاليت در كازينو هاي آنلاين پولدار نشده به غير از گردانندگان اين سايت ها و براي هميشه اين فكر و كار بي فايده را كنار بگزارند و در اين سايت ها مثل فعاليتي نكنند همين امر باعث مي شود كه اين سايت ها به صورت اتوماتيك نتوانند به فعاليت خودشان ادامه دهند.

منبع: فردانيوز


برچسب: روش جديد كلاهبرداري سايت هاي شرط بندي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۵:۲۲ توسط:sam موضوع:

فروشگاه آنلاين چيست؟

فروشگاه آنلاين  چيست؟

 

فروشگاه  انلاين  در واقع وب سايتي است كه در ويترين خود به عرضه كالا و خدمات مي پردازد و مشتري قادر به سفارش آن ها مي باشد. در فروشگاه هاي اينترنتي هزينه كالا و خدمات را به صورت آنلاين مي توانيد پرداخت كنيد و محصول مورد نظر را درب منزل تان تحويل بگيريد. در اين مقاله به بررسي اطلاعاتي درباره فروشگاه اينترنتي، كاربردها و مزاياي آن خواهيم پرداخت.

فروشگاه اينترنتي

فروشگاه هاي آنلاين: دلايل شكست فروشگاه هاي آنلاين چيست؟ - داده ...

در فروشگاه اينترنتي اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر نمايش داده مي شود و امكان خريد آن براي مشتري فراهم مي گردد. در اين فروشگاه ها محصولات و خدمات متفاوت دسته بندي مي شوند و با كليك روي هر يك قادر به مشاهده محصولات زيادي خواهيد بود. سبدي مجازي براي اين فروشگاه ها در نظر گرفته مي شود كه با استفاده از آن قادر به ثبت سفارشات خود خواهيد بود. امكان جستجوي محصولات در فروشگاه هاي  انلاين  برقرار شده است تا اقلام و يا برندهاي خاصي را كه به آن تمايل دارند جستجو كنند و محصول مورد نظر را سريع تر پيدا كنند.


برچسب: فروشگاه آنلاين چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۰:۵۷ توسط:sam موضوع:

فروشگاه آنلاين چيست؟

فروشگاه آنلاين  چيست؟

 

فروشگاه  انلاين  در واقع وب سايتي است كه در ويترين خود به عرضه كالا و خدمات مي پردازد و مشتري قادر به سفارش آن ها مي باشد. در فروشگاه هاي اينترنتي هزينه كالا و خدمات را به صورت آنلاين مي توانيد پرداخت كنيد و محصول مورد نظر را درب منزل تان تحويل بگيريد. در اين مقاله به بررسي اطلاعاتي درباره فروشگاه اينترنتي، كاربردها و مزاياي آن خواهيم پرداخت.

فروشگاه اينترنتي

فروشگاه هاي آنلاين: دلايل شكست فروشگاه هاي آنلاين چيست؟ - داده ...

در فروشگاه اينترنتي اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر نمايش داده مي شود و امكان خريد آن براي مشتري فراهم مي گردد. در اين فروشگاه ها محصولات و خدمات متفاوت دسته بندي مي شوند و با كليك روي هر يك قادر به مشاهده محصولات زيادي خواهيد بود. سبدي مجازي براي اين فروشگاه ها در نظر گرفته مي شود كه با استفاده از آن قادر به ثبت سفارشات خود خواهيد بود. امكان جستجوي محصولات در فروشگاه هاي  انلاين  برقرار شده است تا اقلام و يا برندهاي خاصي را كه به آن تمايل دارند جستجو كنند و محصول مورد نظر را سريع تر پيدا كنند.


برچسب: فروشگاه آنلاين چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۱:۰۲ توسط:sam موضوع:

برش استيل با ليزر براي تزئينات كابين آسانسور

برش استيل با ليزر براي تزئينات كابين آسانسور

همانطور كه پيش تر گفته شد استفاده از دستگاه برش ليزري براي بوجود آوردن طرح هاي شيك و زيبا و كاربرپسند مدتي است در صنايع مختلف از جمله دكوراسيون داخلي متداول شده است. به اين ترتيب صنعت آسانسورسازي نيز از اين رويه دور نبوده و براي طراحي و پياده سازي تزئينات داخلي كابين هاي آسانسور از برش ليزري ورق استيل براي تزئين هر چه بهتر و زيباتر داخل كابين استفاده ميكند. با استفاده از برش ليزري ميتوان طرح هايي با پيچيدگي و ظرافت بالا را در تزئينات داخل كابين آسانسور پياده سازي كرد كه در مقايسه با روش هاي ديگر برش استيل مدت زمان انجام كار در اين روش كاهش پيدا كرده است.

 

u289_z3.jpg

برش ليزري ورق استيل در تبريز

با توجه به اينكه برش ليزر امروزه در بسياري از حرفه‌ها از صنعت تا پزشكي به كار گرفته براي اعمال برش به بر روي متريال‌هاي مختلف استفاده ميشود. يكي از اين مواد، استيل مي‌باشد. هر جسم استيل كه مايليد تا به اشكال و قطعات مختلفي برش داده شود را ميتوان به وسيله برش ليزر انجام داد.

با توجه پيشرفت صنعت برش ليزر و همچنين نياز صنايع مختلف من جمله تابلو سازي ، گروه تبليغاتي الماس تبريز براي اولين بار در تبريز شهر اولين ها با استفاده از دستگاه برش ليزري ورق استيل آماده است تا نيازهاي گوناگون صنايع مختلف را در برش ليزري ورق استيل برآورده سازد، اميد آنكه با پيشرفتي اندك در صنعت خود بتوانيم گامي بلند در پيشرفت صنايع كشور برداريم.


برچسب: برش استيل با ليزر براي تزئينات كابين آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۸:۵۷ توسط:sam موضوع:

برش استيل با ليزر براي تزئينات كابين آسانسور

برش استيل با ليزر براي تزئينات كابين آسانسور

همانطور كه پيش تر گفته شد استفاده از دستگاه برش ليزري براي بوجود آوردن طرح هاي شيك و زيبا و كاربرپسند مدتي است در صنايع مختلف از جمله دكوراسيون داخلي متداول شده است. به اين ترتيب صنعت آسانسورسازي نيز از اين رويه دور نبوده و براي طراحي و پياده سازي تزئينات داخلي كابين هاي آسانسور از برش ليزري ورق استيل براي تزئين هر چه بهتر و زيباتر داخل كابين استفاده ميكند. با استفاده از برش ليزري ميتوان طرح هايي با پيچيدگي و ظرافت بالا را در تزئينات داخل كابين آسانسور پياده سازي كرد كه در مقايسه با روش هاي ديگر برش استيل مدت زمان انجام كار در اين روش كاهش پيدا كرده است.

 

u289_z3.jpg

برش ليزري ورق استيل در تبريز

با توجه به اينكه برش ليزر امروزه در بسياري از حرفه‌ها از صنعت تا پزشكي به كار گرفته براي اعمال برش به بر روي متريال‌هاي مختلف استفاده ميشود. يكي از اين مواد، استيل مي‌باشد. هر جسم استيل كه مايليد تا به اشكال و قطعات مختلفي برش داده شود را ميتوان به وسيله برش ليزر انجام داد.

با توجه پيشرفت صنعت برش ليزر و همچنين نياز صنايع مختلف من جمله تابلو سازي ، گروه تبليغاتي الماس تبريز براي اولين بار در تبريز شهر اولين ها با استفاده از دستگاه برش ليزري ورق استيل آماده است تا نيازهاي گوناگون صنايع مختلف را در برش ليزري ورق استيل برآورده سازد، اميد آنكه با پيشرفتي اندك در صنعت خود بتوانيم گامي بلند در پيشرفت صنايع كشور برداريم.


برچسب: برش استيل با ليزر براي تزئينات كابين آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۶:۳۰ توسط:sam موضوع:

چرا فضاي كار اشتراكي براي رشد كسب و كار مناسب است؟

چرا فضاي كار اشتراكي براي رشد كسب و كار مناسب است؟

وبلاگ مقالات چرا فضاي كار اشتراكي براي رشد كسب و كار مناسب است؟

فضاي كار اشتراكي

فضاي كار اشتراكي

 

چرا فضاي كار اشتراكي براي رشد كسب و كار مناسب است؟ به دليل خدمات متنوع و خلاقانه و فضاي شاد و پر انرژي اين مكان ها طرفدار دارد.

يكي از فلسفههاي شكلگيري و طراحي فضاهاي كار اشتراكي، خصوصيات پوياي آنها شبيه به افرادي است كه از آن استفاده خواهند كرد.

اين فضاها عملكردها و انعطافپذيري در اختيار افراد قرار ميدهند

كه در يك اداره معمولي مشاهده نخواهيد كرد.

فضاي كار اشتراكي يك گزينه قابل استفاده براي رشد كسب و كار است.

چنين فضايي باعث ميشود افراد، از مزاياي يك كسب و كار متمركز در يك محل با يك قيمت به مراتب ارزانتر به نسبت يك دفتر كار تجاري سنتي (با صرفهجويي در هزينهها تا ?? درصد) بهره ببرند.

كاهش هزينه هاي اوليه

يكي از تدابير مهم در كسب و كار نگه داشتن سطح هزينهها تا جاي ممكن پايين است،

به ويژه اگر تازه فعاليت تجاري خود را شروع كردهايد.

اگر به يك اداره يا مركز فرماندهي نياز داريد،

اما مقدار پول و انرژي شما براي انجام تمامي وظايف اجرايي لازم براي مديريت يك اداره كم است،

ميتوانيد از فضاي كار اشتراكي استفاده كنيد.

ما در اين مطلب قصد داريم مزاياي استفاده از فضاي كار اشتراكي را به شما معرفي كنيم.
هزينه كم براي شروع فعاليت

فضاهاي كار اشتراكي در اختيار كارآفرينان و فريلنسرها فرصتي قرار ميدهند

تا بدون نگراني در مورد هزينههاي لازم براي ايجاد يك فضاي كار واقعي از يك محيط كاملا مجهز استفاده كنند.

با استفاده از يك فضاي مشترك، افراد ميتوانند بدون نياز به محاسبه و تخصيص بودجه به مواردي مانند كرايه، ماليات، تجهيزات لازم و هزينههاي مختلف ديگر كه به دنبال شروع يك كسب و كار ميآيد، فعاليت خود را شروع كنند.

حتي اگر از نظر مالي توانايي داشته باشيد، زمان صرف شده در تامين تجهيزات و مبلمان اداري يا كسب مجوز به قدري زياد است

كه بهتر است همان را صرف برپايي كسب و كار خود كنيد.

در يك فضاي اشتراكي، تمامي امكانات در نظر گرفته ميشوند

و افراد ميتوانند توجه خود را بيشتر معطوف رشد و توسعه كسب و كار خود كنند.
انعطافپذيري

به دنبال رشد تيم شما، گسترش يك فضاي كار اشتراكي فوقالعاده آسان است.

قراردادهاي استفاده از محيط ميتواند طوري تنظيم شود كه مناسب استفاده يك فرد، يك تيم دو نفره يا يك شركت ? نفره باشد.

بعضي از فضاها يك اتاق كنفرانس براي رويدادها يا گروههايي با تعداد افراد بيشتر دارند.

در بعضي از محيطها ميتوانيد بادجه تلفن، خدمات صندوق پستي و حتي ميزهاي ايستاده پيدا كنيد.

آدرس محل كار در يك ناحيه خوب

از مزاياي ديگر فضاي كار اشتراكي اين است كه مشتريان به راحتي ميتوانند شما را پيدا كنند.

اغلب فضاهاي كاري اشتراكي در نواحي مهمي از شهر برپا شدهاند

و ديگر شما مجبور نيستيد كيفيت مكان كاري خود را فداي كرايه ماهيانه ارزانتر و هزينههاي مصرف برق، آب و گاز پايين كنيد.

زماني كه كسب و كار خود را به يك فضاي كار اشتراكي انتقال ميدهيد،

در مناطق مهم شهر آدرسي براي محل كار خود به دست ميآوريد

و به راحتي به ايستگاه مترو، اتوبوس، باشگاهورزشي و حتي مراكز خريد دسترسي داريد.

فرصتهاي برقراري ارتباط و آشنايي با افراد مختلف

اجاره يك محيط كاري مشترك باعث ميشود اطراف شما را افراد هدفمند و كارآفرينان موفق پر كنند.

يعني هر روز به معناي فرصتي براي برقراري ارتباط با مديران كسب و كارهاي كوچك، متفكران بزرگ، فريلنسرهاي حرفهاي و ديگر كارآفرينان است.

عضوي از يك جامعه كار اشتراكي به معناي اين است

كه اطراف فرد را شركا، مشتريان و مربيان بالقوهدر بر ميگيرد

و به او اين امكان را ميدهد تا به آساني در زمان نياز به كمك براي پروژههاي خاص يا كارهاي حساس از نظر زماني از ساير افراد كمك بگيرد.

افزايش سطح تعادل بين كار و زندگي

زماني كه در فضاي كار اشتراكي فعاليت ميكنيد هرگز با پديده «هميشه كار، تفريح هرگز» روبرو نميشويد.

اين فضاها سطح تعادل بين كار و زندگي را افزايش ميدهند

و مكاني را براي افراد فراهم ميكنند تا استرس نداشته باشند

و در طول روز كاري انرژي خود را دوباره به دست آورند.

جدا از گردهمآييهاي اجتماعي هفتگي، براي بهبود سطح كيفي سلامت افراد اين محيطها فعاليتهايي مانند مديتيشن و كلاسهاي هفتگي يوگا برگزار ميشود.

بعضي از فضاهاي كار اشتراكي براي مديتيشن، عبادت يا حتي فقط استراحت كوتاه مكان اختصاصي در نظر گرفتهاند.

پاراديس هاب در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: چرا فضاي كار اشتراكي براي رشد كسب و كار مناسب است؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۰:۰۷ توسط:sam موضوع:

معرفي انواع لوله پليكا و اتصالات آن

معرفي انواع لوله پليكا و اتصالات آن

امروزه نقش لوله ها و اتصالات در صنعت ساختماني،بسيار حائز اهميت است.لوله ها از نظر اتصالات ، جنس و كاربرد به چند دسته تقسيم ميشوند.دراين مقاله در ابتدا به انواع لوله ها خواهيم پرداخت سپس به بررسي لوله پليكا ،انواع اتصالاتش و معرفي آن مي پردازيم.

 

لوله هايي با جنس گالوانيزه

 

لوله هاي آهني و فولادي از دو نوع مهم گالوانيزه ،به حساب مي آيند كه لوله هاي فولادي وزن كمتري نسبت به لوله هاي آهني دارند.لوله هاي فولادي براي تهويه گزينه ي مطلوبي به شمار مي آيند و بسيار كارايي دارد هرچند براي امور ديگر فاضلابي نيز كارايي دارد.

 

لوله هاي چدني

 

براي لوله كشي ها بسيار استفاده مي شود و داراي مقاومت قابل توجهي مي باشد.

 

لوله هاي پلاستيكي

mxow_image2.jpg

به چند نوع تقسيم مي گردند

 

لوله هاي PE – پلي اتيلن

لوله هاي PVC – پي وي سي

لوله هاي PP – پلي پروپيلن

در سيستم آبرساني سرد و گرم به علت داشتن آستانه مقاومتي بسيار پركاربرد مي باشند و اتصال اين نوع لوله ها توسط جوش حرارتي صورت مي پذيرد  و در رنگ سفيد در بازار عرضه  و ارائه مي شود .

 

لوله هاي ABS

 

لوله هاي CPVC

 

لوله هاي PB

 

لوله هاي پلي اتيلن

داراي مقاومت بالاتري نسبت به ديگر لوله ها مي باشند و ضخيم بودن پلي اتيلن نيز از ديگر تمايزات اين نوع لوله به حساب  مي آيد.

 

لوله هاي دوسر تخت

 

تعريفي از لوله پليكا (pvc) 

 

به اسم يو پي وي سي معروف مي باشد كه به علت پيشتازان توليد كننده اين فرآيند به پليكا معروف شد.با رنگ طوسي رنگ در ميان مردم بسيار كاربردي محسوب مي شود و خيلي از افراد بر اين تصور هستند كه پليكا جنس اين نوع لوله  به حساب مي آيد در حالي كه نام برند معروف اين نوع لوله مي باشد.مقاومت بالا و عدم خراب شدن در زمان طولاني باعث پرطرفدار تر شدن اين نوع لوله شده است. صنعت آب و فاضلاب بسيار با لوله هاي پليكا مرتبط و وابسته مي باشد و به تنهايي باعث موفقيت اين امرشده است.

 

براي خريد انواع لوله پليكا و اتصالات آن و لوله و اتصالات فاضلاب ، مي توانيد انواع سايت ها را بصورت آنلاين جستجو كرده و با ديدن و مقايسه قيمت ها محصول خود را خريداري بكنيد ، در اينجا ما وبسايت چلونگر كه كالاي  تخصصي ساختماني است  را به شما معرفي مي كنيم كه با مراجعه به آن مي توانيد خريد خوب و مناسبي داشته باشيد.


برچسب: معرفي انواع لوله پليكا و اتصالات آن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۹:۴۱ توسط:sam موضوع: