كارِ ناتمام كارِ ناتمام .

كارِ ناتمام

شير آب ظرفشويي، همراه شما در آشپزخانه

شير آب ظرفشويي، همراه شما در آشپزخانه

بي جهت نيست كه شير آب ظرفشويي پركاربردترين شيرآلات بهداشتي در هر خانه اي در نظر گرفته مي شود. از شستن صورت تا سبزي را مي توان در زير شير ظرفشويي انجام داد. انواع شير آشپزخانه در بازه قيمت گسترده توليد مي شود كه تمام سليقه ها، بودجه ها و كاربردهاي ممكن را پوشش مي دهد. بعضي از انواع شيرآلات ظرفشويي، مانند شيرآلات لمسي و شيرآلات داراي كنترل گر صوتي، مدرن تر است و به دليل تكنولوژي پيچيده تر قيمت بالاتري نيز دارد. در اين مقاله كاربردهاي شير آب ظرفشويي، انواع مدرن آن و در نهايت نكات مهم در زمان خريد شير سينك ظرفشويي بررسي شده است.

كاربردهاي رسمي و غير رسمي شير آب ظرفشويي!

تا به حال به موارد مصرف شير ظرفشويي در آشپزخانه دقت كرده ايد؟ جدا از شستن ظروف، ميوه و سبزي كه كاربرد رسمي شير ظرفشويي به حساب مي آيد، اين شيرآلات كاربرد غير رسمي نيز دارد! معمولاً بعد از كوچكترين تماس دست با چربي، مواد غذايي، گرد و خاك و... به شير آشپزخانه مراجعه مي شود! بعد از رسيدن به خانه به جاي شستشوي دست و صورت در سرويس بهداشتي ممكن اين كار در زير شير ظرفشويي انجام شود! بسياري فرزند خردسال خود را در سينك ظرفشويي حمام مي كنند! با انواع شير سينك ظرفشويي جديد (داراي كنترل گر صوتي) نيز مي توان مقدار مشخصي آب در دماي مورد نظر از شير دريافت كرد! امّا شيرآلات ظرفشويي چطور همه اين ها را ممكن كرده است؟!

pull_down_itchen_faucet_lipy.jpg

شير ظرفشويي از مهمترين تجهيزات آشپزخانه است. دوام شير ظرفشويي اهميت بالايي دارد؛ چرا كه در طول زماني كه فرد در خانه مي گذراند، با شير آشپزخانه سر و كار زيادي دارد. مدل هاي مختلف شير ظرفشويي داراي ويژگي هاي منحصر به فرد خود هستند و هر يك براي استفاده خاصي طراحي شده اند. مثلا شير ظرفشويي شاوري داراي شلنگي با قابليت چرخش 360 درجه است؛ و يا شير ظرفشويي فنري ارتفاع بلند و ظاهري شيك دارد. شير ظرفشويي دوكاره علاوه بر خروجي آب اصلي، داراي خروجي آب تصفيه نيز هست. شير ظرفشويي ديواري براي نصب بر روي ديوار مناسب است و فضاي سينك را اشغال نمي كند. قيمت شير ظرفشويي برحسب وزن، رنگ و طرح شير سينك ظرفشويي متفاوت است.

انواع شير آب ظرفشويي مدرن

شير ظرفشويي در انواع بسياري توليد مي شود كه هر كدام تكنولوژي خاصي دارد. با اينكه به كمك تمام اين شيرآلات ظرفشويي مي توان طيف گسترده اي از كارها را در آشپزخانه جلو برد، بعضي از مدل ها براي كاربردي خاص مناسب تر هستند. به دليل همين تنوع نيز قيمت شير آب ظرفشويي از شير ظرفشويي ارزان تا لوكس را پوشش مي دهد. در ادامه دو نوع از جذاب ترين و مدرن ترين انواع شيرآلات آشپزخانه معرفي شده اند.

شير ظرفشويي لمسي

شير ظرفشويي لمسي براي كاهش دردسر تميز كردن شيرآلات آشپزخانه توليد شده است. مي توانيد اين نوع شير آب ظرفشويي را به واسطه تماس پشت دست يا ساعد با بخش معيني از شير باز كنيد. اين تكنولوژي بسيار كاربردي است؛ چراكه بيشتر اوقات كف دست در آشپزخانه چرب يا پوشيده از مواد غذايي است و باعث كثيف شد شير آب ظرفشويي در زمان باز كردن آب مي شود. به كمك شيرآلات لمسي نياز به تميز كردن شيرآلات ظرفشويي كمتر مي شود.

شير ظرفشويي داراي كنترل گر صوتي

كار تكنولوزي به جايي رسيده است كه شما مي توانيد با شيرآلات ظرفشويي خود حرف بزنيد! بله، شير ظرفشويي داراي قابليت كنترل صوتي حرف شنوي بالايي دارد! شما مي توانيد به كمك دستيارهاي صوتي مانند الكسا و گوگل از اين شير آب درخواست ميزان مشخصي آب (در واحد دلخواه) و با دماي مورد نظر خود كنيد: يك ليوان آب در دماي 18 درجه براي من بريز! قيمت اين نوع شير بالاتر از ساير انواع شيرآلات ظرفشويي است. اما براي كسي كه بودجه خريد آن را دارد امكانات بسيار جذابي فراهم مي آورد.

نكات مهم در زمان خريد شير آب آشپزخانه

در زمان خريد شير ظرفشويي نكات زير را در نظر داشته باشيد:

  • گارانتي معتبر: اهميت گارانتي نيازي به توضيح ندارد! همين كافي است كه گارانتي ممكن است روزي شما را از دردسر نجات دهد، به شرط آنكه از شركتي معتبر باشد.
  • ابعاد مناسب: شير آب ظرفشويي بايد ارتفاع مناسبي داشته باشد و يا از انواع شلنگدار باشد تا بتوانيد ظروف بزرگ را به راحتي زير آب آبكشي و كتري را آب كنيد.
  • آشنايي با انواع شير آب ظرفشويي: هر نوع شير آشپزخانه براي مصرف خاصي مناسب تر است و به كمك اين شناخت مي توانيد مناسب ترين آن ها، بر طبق كاربرد مورد نظرتان، را خريداري كنيد.
  • جنس استاندارد: شير ظرفشويي بايد از جنس آلياژ برنج استاندارد باشد تا علاوه بر قيمت مناسب، دوام و كيفيت بالايي نيز فراهم آورد.
  • طرح و رنگ شير آب ظرفشويي: بسته به دكوراسيون و هارموني رنگي آشپزخانه خود مي توانيد شيرآلاتي انتخاب كنيد كه مكمل اين فضا باشد.
  • قيمت شير آب ظرفشويي: قطعاً زماني كه قيمت شير ظرفشويي در بودجه تعيين شده توسط شما قرار نداره نمي تواند از گزينه هاي خريد باشد. اما خبر خوب اينكه انواع شير ظرفشويي ارزان قيمت با كيفيت و استاندارد نيز توسط برندهاي سالم و معتبر توليد شده است. كافي است به دقت بررسي خود را در فضاي آنلاين و آفلاين انجام دهيد.

          منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۳۴:۵۸ توسط:sam موضوع:

بطري پلاستيكي

بطري پلاستيكي

رويال پلاستيك توليدكننده انواع بطري پلاستيكي و جار و پت پلاستيكي مي باشد كه محصولات خود را به صورت مستقيم و بدون واسطه به فروش ميرساند. شما مي توانيد محصولات جار و پت مصرفي خود را به صورت عمده از طريق سايت خريد كنيد.

بطري پلاستيكي و جار و پت يكي از محصولات پر طرفدار از نظر مشتريان است و همين موضوع باعث شده كه رويال پلاستيك نگاه ويژه اي براي توليد با كيفيت  بالاي محصولات داشته باشد.

خريد عمده جار و پت

براي خريد عمده انواع پت و جار پلاستيكي در تناژ بالا ميتوانيد براي دريافت تخفيفات بيشتر با كارشناسان فروش شركت تماس بگيريد. 

انواع محصولات يكبار مصرف مناسب براي :

  • ظروف لوكس اسموتي
  • بطري جار و پت مخصوص آبميوه
  • ظروف جار پلاستيكي مخصوص بستني
  • ظروف جار پلاستيكي نوتلا بارها
  • ليوان و ظروف مخصوص قهوه 
  • بطري جار پلاستيكي مخصوص آبميوه بستني 
  • جار پلاستيكي مخصوص آيس پك 
  • پت مخصوص ادويه جات 
  • انواع پت آسان ريز 

بطري بيرون بر

انواع بطري پلاستيكي مناسب براي انواع كاربرد ها را مي توانيد در اين صفحه مشاهده كنيد و براي مشاهده قيمت و يا خريد عمده وارد حساب كاربري خود شويد. رويال پلاستيك توليدكننده  انواع بطري هاي يكبار مصرف مخصوص آبميوه ، بطري سس ، بطري هاي درب دار و بدون درب ، بطري كتابي و …

خريد عمده بطري پلاستيكي

رويال پلاستيك كارخانه توليدكننده بطري پلاستيكي يكبار مصرف مي باشد كه محصولات خود را به صورت عمده به فروش مي رساند. براي خريد عمده بطري دقت كنيد كه قيمت درج شده قيمت يك كارتن كامل از اين بطري ها مي باشد. لذا به تعداد در كارتن محصولات دقت كنيد.

انواع بطري هاي شفاف و غير شفاف داراي كاربرد هاي زير مي باشند :

  • بطري پت مناسب براي استفاده براي آب ميوه ، سركه ، آبليمو و …
  • بطري پت مناسب براي فروش انواع سس، روغن طبيعي و …
  • بطري هاي مناسب براي توليد آب معدني
  • بطري هاي مناسب براي انواع عريقيجات
  • بطري هاي مناسب نوشابه
  • بطري هاي پت چند ليتري
  • بطري هاي كوچك مناسب روغن هاي درماني و عطاري ها

خريد در تناژ بالا

براي خريد در تناژ بالا ، براي دريافت تخفيفات بيشتر مي توانيد از طريق يكي از پل هاي ارتباطي مندرج در سايت با كارشناسان فروش ما صحبت كرده و با تخفيف بيشتر سفارش خود را ثبت نماييد.

همچنين درصورتيكه بطري مورد نظر شما در سايت موجود نميباشد مي توانيد سفارشات خريد خود را به صورت تلفني ثبت نماييد.

بطري پلاستيكي فانتزي

رويال پلاستيك همواره سعي كرده است كه در بين محصولات بطري پلاستيكي پت خود، چندين مدل با طرح فانتزي توليد كند كه بيشترين كاربرد اين بطري ها براي محصولات شكلات و تنقلات كادويي مي باشد. همچنين براي دكور نيز از اين محصولات استفاده مي شود. همچنين در كافه هاي فانتزي نيز براي اينكه بيشتر جلوه فانتزي بودن را به كافه بدهند از بطري هاي پلاستيكي و ظروف يكبار مصرف فانتزي براي سرو استفاده ميكنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۲۶:۰۴ توسط:sam موضوع:

آموزش ساخت كرم دور چشم گياهي در خانه

كرم دور چشم طبيعي خود را به راحتي در خانه تهيه كنيد

 

لبخند زدن، خنديدن و حالات صورت زياد از علل طبيعي چين و چروك دور چشم هستند كه نمي توان و نبايد از آنها اجتناب كرد. اگرچه اين چين و چروك ها نشانه پيري شما هستند، اما داشتن پوستي صاف و بدون لك نشانه سلامت پوست است.

پوست دور چشم يكي از نازك ترين و حساس ترين نواحي بدن است و بسياري از متخصصان پوست معتقدند چين و چروك دور چشم يكي از اولين نشانه هاي قابل مشاهده پيري پوست است.

پوست اطراف چشم به اندازه پوست ساير قسمت‌هاي صورت و بدن حاوي غدد چربي و كلاژن نيست و همين امر آن را مستعد خشكي، افتادگي و خطوط و چين و چروك مي‌كند. در واقع قسمت هايي از پوست كه غدد چربي كمتري دارند و تراكم كمتري دارند، بيشتر در معرض چين و چروك هستند و به همين دليل است كه از سنين جواني پنجه كلاغي در اطراف چشم ايجاد مي شود. با استفاده از دانش طب سنتي در اين مقاله از تغذيه سالم و كرم گياهي دست ساز در منزل براي كاهش پيري پوست دور چشم و سلامتي و طراوت آن بهره خواهيم برد.

 

همانطور كه گفته شد، پوست لطيف اطراف چشم بسيار نازكتر از پوست هر جاي ديگر صورت يا بدن است و با افزايش سن، علائم پيري مانند خطوط ريز، چين و چروك و خطوط عميق در اين نواحي سريعتر ايجاد مي شود. . .

روغن هاي گياهي به دليل داشتن تركيبات آنتي اكسيداني، ويتامين ها و مواد مغذي مختلف در تقويت پوست و مو بسيار موثر هستند. همچنين به دليل خاصيت جذب بالايي كه دارد مي تواند به سرعت پوست را مرطوب كرده و در نتيجه از خشكي پوست و چين و چروك به خصوص چين و چروك دور چشم جلوگيري كند.

 

 

روغن هايي كه در زير به شما پيشنهاد مي كنيم، با پروتئين ها و مواد مغذي كه به پوست اطراف چشم مي رساند، بازسازي سلول هاي پوست را تحريك كرده و پوست دور چشم را سفت مي كند.

از آنجايي كه محصولات مراقبت از پوست تجاري اغلب حاوي مواد شيميايي هستند كه منافذ پوست را مسدود كرده و آن را سنگين مي كنند، بسيار گران هستند. برخي از اين كرم هاي دور چشم بر پايه آب هستند و اگرچه در ابتدا پوست را مرطوب مي كنند، اما به مرور زمان پوست را خشك مي كنند.

 

خواص كرم دور چشم گياهي و طبيعي

 

  • بهبود بافت پوست دور چشم
  • كاهش پف زير چشم
  • روشن كننده پوست دور چشم و رفع سياهي دور چشم
  • پيشگيري از چين و چروك
  • مرطوب كننده و م مغذي و سرشار از آنتي اكسيدانرطوب كننده
  • ترميم پوست آسيب ديده ناشي از آفتاب سوختگي
  • آلودگي هاي روي پوست را از بين ببريد

 

 

 

 

طرز تهيه كرم دور چشم روزانه با روغن هاي گياهي

 

 

دستورالعمل ساخت

 

كره شي، روغن نارگيل و موم زنبور عسل را به يك قابلمه كوچك يا كاسه قابل استفاده در مايكروويو اضافه كنيد. همچنين مي توانيد اين كار را با استفاده از روش بن ماري انجام دهيد. اگر از اجاق مايكروويو استفاده مي كنيد، اين موارد را با فاصله 30 ثانيه حرارت دهيد تا كاملا ذوب شوند. سپس بقيه روغن هاي ذكر شده را به اين مخلوط اضافه كنيد و خوب هم بزنيد تا يكدست شوند.

با استفاده از قطره چكان، مخلوط را به يك كاسه كوچك و سرپوشيده منتقل كنيد. سپس ظرف را به مدت 24 ساعت در يخچال يا جاي خنك قرار دهيد.

 

 

مي توانيد كرم دور چشم را دو بار در روز به آرامي با نوك انگشتان خود به زير و اطراف چشم بزنيد. اين كرم به قدري سبك است كه مي توان از آن در صبح و شب استفاده كرد.

تركيبات گياهي كرم دور چشم بسيار غني بوده و به سرعت جذب پوست شده و به عمق پوست نفوذ مي كند.

در مجله سلامتي و طب سنتي سبزينه راه به اينگونه مطالب دسترسي خواهيد داشت.

 

 

 

كره شي در اين كرم دور چشم گياهي، توليد كلاژن را براي افزايش استحكام پوست و بهبود ظاهر چين و چروك دور چشم تحريك مي كند. همچنين التهاب پوست را براي مبارزه با پف زير چشم كاهش مي دهد.

روغن نارگيل گردش خون را تقويت مي كند و سياهي دور چشم را كاهش مي دهد و در عين حال بافت همبند پوست را قوي و الاستيك نگه مي دارد. موم زنبور عسل به حفظ رطوبت براي جلوگيري از چين و چروك كمك مي كند. روغن هاي اسطوخودوس، ليمو، گلاب، بهارنارنج و تمشك نيز سرشار از ويتامين C و A هستند و به همين دليل علاوه بر بوي مطبوع، پوست دور چشم را تقويت مي كنند. روغن گل مغربي يكي ديگر از روغن هاي عالي است كه داراي خواص ضد پيري است.

 

 

 

 

تغيير رژيم غذايي و سبك زندگي براي كاهش پف و سياهي دور چشم

 

كاهش عادات بد مانند سيگار كشيدن و نوشيدن الكل مي تواند به كاهش و پيشگيري از پف زير چشم، سياهي دور چشم و چين و چروك دور چشم كمك كند. متخصصان پوست همچنين توصيه مي كنند كه هر روز ? تا ? ساعت بخوابيد تا از احساس خواب آلودگي، خستگي و پف چشم جلوگيري كنيد.

در نهايت آب كافي بنوشيد. زيرا سياهي دور چشم به دليل مصرف كم H2O ايجاد مي شود. به گفته محققان، رژيم غذايي سرشار از نمك و سديم نيز مي تواند باعث ايجاد كيسه هاي زير چشم شود. بنابراين، با كاهش مصرف نمك در رژيم غذايي، احتباس آب در زير پوست را كاهش مي دهيد.

 

 

https://www.mixcloud.com/AstonPark33/

https://www.sbnation.com/users/AnnikaPayne4

https://www.liveinternet.ru/stat/sabzinerah.ir/

https://unsplash.com/@astonpark33

https://www.evernote.com/shard/s382/sh/912d9afc-58a7-4b91-b7d8-859dd3124074/TeRfUX1YRsXerxALp4Npq6j25O_1SDR36nh54s2ZMcmRQPWQITEA8H8pkw

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/47f52921-526f-4f62-86d3-7a3d0aeb1be2/Sonn-R

https://www.fanfiction.net/u/15739130/

https://giphy.com/channel/AstonPark33

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۰:۴۷ توسط:sam موضوع:

چگونه شادي عميق دورني را به خويشتن خويش فرا بخوانيم

بسياري از محققان معتقدند كه با استفاده از شش عادت زير، ما اين قدرت را داريم كه خوشحال باشيم. يك خوشحالي واقعي!

شما اين قدرت را داريد كه امروز واقعا شاد باشيد. اين گفته‌ي گروه بسياري از پژوهشگران، روانشناسان و مربيان زندگي است كه رازهاي شادي را آشكار مي‌كند. در واقع روانشناسي و پيشنهدات آن فقط بهشرط اجرا و عمل فرد بيمار است كه مي تواند بر تماي جنبه هاي زندگي وي تاثيري شگرف و باورنكردني بگذارد.

آنها مي‌گويند شادي واقعي، خيلي بيشتر از يك لبخند بر روي صورت است. در واقع روشي است كه ما به دنيا نگاه مي‌كنيم. افراد شاد، روي پيروزي‌ها و معجزات كوچك، بيشتر از مشكلات تمركز مي‌كنند و به جاي گرفتار شدن در ترس و نگراني، در هر موقعيتي احتمالات خوب را مي‌بينند.

آنها در مقابله با مشكلات، اعتماد بنفس دارند و با هدف زندگي مي‌كنند. شما هم مي‌توانيد اين حالت ذهني را داشته باشيد، حتي اگر در حال حاضر در زندگيتان، نا اميد هستيد. اگر معمولا بدبين هستيد يا بمدت طولاني بدبين بوده‌ايد، شش عادت زير را بپذيريد و آنها را بكار ببريد:

 

آمال و آرزوهايتان را به بخت آزمايي ربط ندهيد

 

اگر از بسياري از ما پرسيده شود كه چه چيزي ما را خوشحال مي‌كند و چه شانس‌هايي باعث تغيير شرايط ما مي‌شود، مي‌گوييم وقتي خوشحال خواهيم بود كه در قرعه كشي برنده شويم، شغل بهتري داشته باشيم يا وزنمان كاهش يابد.

ويليام فيليسون، دكتر و روانشناس دانشگاه ويك فارست در وينستون كه در مورد شادي مطالعه مي‌كند مي‌گويد: در جامعه، باور داريم كه شادي، چيزي است كه از بيرون مي‌آيد و براي ما اتفاق مي‌افتد. اما در واقع، شادي از درون مي‌آيد و بستگي به اين دارد كه در مورد زندگيتان چگونه فكر مي‌كنيد.

مطمئنا رويدادهاي بيروني و اشياء مادي مانند يك ماشين جديد، يا حقوق بيشتر مي‌توانند به شما احساس خوشبختي دهند؛ اما آن احساسات، دائمي نيستند. شما مي‌توانيد ديدگاهتان را طوري تغيير دهيد كه چه كاهش وزن، برنده شدن در قرعه كشي يا افزايش حقوق داشته باشيد يا نه، احساس آرامش و اعتماد بنفس كنيد.

به دنبال آرامش باشيد

 

با قبول اين عادت شروع كنيد: چند دقيقه در روز را در تنهايي و سكوت بگذرانيد. سوزان ويليس، دكتر و مربي زندگي مي‌گويد: واقعيت‌هاي زندگي مدرن، معمولا ما را مجبور به فكر كردن در مورد مسائل نگران كننده مي‌كند. مثلا شما درباره‌ي اين چيزها فكر مي‌كنيد: امروز چه كاري بايد انجام دهيد، ? دقيقه پيش، چه چيزي گفته‌ايد يا در مورد تماس تلفني فردا كه نگرانش هستيد فكر مي‌كنيد.

يك زمان ساكت و آرام به شما اين امكان را مي‌دهد كه آن سر و صداها را قطع كنيد و متوجه شويد كه واقعا چه چيزي برايتان مهم است. سوزان پيشنهاد مي‌كند كه ساعتتان را ?? دقيقه زودتر از وقت بيداري معمولتان تنظيم كنيد (قبل از بيدار شدن اعضاي خانواده يا زنگ خوردن تلفن) و به يك اتاق ساكت برويد.

در دفتر وقايع روزانه‌تان چيزي بنويسيد، تمرينات تنفسي پاكسازي ذهن انجام دهيد يا فقط يك شمع روشن كنيد و آرام بنشينيد. اين تمرين، به شما كمك مي‌كند كه به دو روش شادي را پيدا كنيد.

در مقالات مجله سلامتي و روانشناسي ماوراي سلامت به مبحث تمرين هاي سكوت و مديتيشن جهت دستيابي به آرامش دروني مفصل تر پرداخته شده است.

اول، جلوي ترشح هورمون‌هاي استرس مانند آدرنالين و كورتيزول را مي‌گيرد. اگر اين هورمون‌ها توليد شوند، شما مضطرب، تحريك پذير و ناراضي مي‌شويد.

دوم، پزشكاني كه در زمينه‌ي بوديسم و يوگا فعاليت مي‌كنند معتقدند هنگامي كه ياد بگيريد اين نداهاي دروني را ساكت كنيد، چيز جالبي اتفاق مي‌افتد. استفان كوپ، محقق مركز يوگا و سلامت در لنوكس مي‌گويد: هنگامي‌كه شما آرام و ساكت هستيد، پاسخ سوال «چه چيزي مرا خوشحال مي‌كند؟» خود بخود مشخص مي‌شود.

در زندگيتان، بدنبال خير و خوبي باشيد

 

كارشناسان مي‌گويند اگر مي‌خواهيد واقعا خوشحال باشيد، عادت كنيد كه در زندگي‌تان بدنبال خوبي باشيد. هر روز ليستي از پنج چيزي كه دوست داريد و از آن لذت مي‌بريد تهيه كنيد. شايد از چرت زدن روي نيمكت يا در آغوش گرفتن فرزندتان لذت مي‌بريد يا از اينكه وقت داريد تا با همسرتان شام بخوريد، خوشحال و سپاسگزاريد.

اينكه چطور اين قدرداني را انجام مي‌دهيد به خودتان بستگي دارد. برخي از كارشناسان توصيه مي‌كنند كه آن ? چيز را قبل از خواب بنويسيد. بنابراين بطور ناخوداگاه با يك احساس مثبت به خواب مي‌رويد. بعضي ديگر پيشنهاد مي‌كنند كه قبل از هر وعده‌ي غذايي، در ذهنتان آنها را بررسي كنيد. مي‌توانيد هر روز روي ? چيز ثابت تمركز كنيد يا هر روز يك ليست جديد تهيه كنيد.

 

مانند يك دوست، با خودتان رفتار كنيد

 

اگر به روش‌هاي منفي با خودتان صحبت كنيد، نمي‌توانيد خوشحال باشيد. سوزان مي‌گويد: چيزهايي كه به خودتان مي‌گوييد، روي اخلاق و بدنتان تاثير مي‌گذارد.

افكار منفي باعث ترشح هورمون‌هاي استرس مي‌شود و در نتيجه احساس بدتري پيدا مي‌كنيد. بسياري از ما، يكسري انتقادات تند و خشن داريم كه بي وقفه در ذهنمان در جريانند. اگر شما با اين نوع صحبت كردن، شانس خود را براي رضايت و آرامش دروني از بين مي‌بريد، تصميم بگيريد كه با خودتان مانند يك دوست خوب صحبت كنيد.

قول دهيد كه به افكارتان توجه كنيد و وقتي متوجه افكار منفي شديد، آنها را با افكار مثبت جايگزين كنيد.

 

كسي را به شام دعوت كنيد

 

عادت ديگري كه مي‌تواند شما را به خوشبختي واقعي برساند، بخشنده بودن است. استفان كوپ مي‌گويد: «بودا مي‌گفت اگر ما قدرت بخشندگي را براي ايجاد شادي درك مي‌كرديم، هرگز به تنهايي غذا نمي‌خورديم.» او توصيه مي‌كند كه بيشتر كارهاي سخاوتمندانه انجام دهيد.

همه‌ي ما انگيزه‌هاي طبيعي براي بخشندگي داريم. مثلا ممكن است به ذهنتان خطور كند كه يك دوست تنها را به شام دعوت كنيد، به عمه‌ي پيرتان زنگ بزنيد يا براي همكارتان قهوه بگيريد.

شايد بهانه بياوريد كه وقت نداريد يا نمي‌خواهيد پول خرج كنيد. اما دفعه‌ي بعد كه يكي از اين افكار به ذهنتان رسيد، به آن عمل كنيد. بخشش، باعث ايجاد شادي مي‌شود، هم در كسي كه مي‌بخشد و هم در گيرنده. آن احساسات خوب مي‌توانند بمدت طولاني باقي بمانند.

 

يك ليست از لحظات شاد تهيه كنيد

 

در نهايت براي شاد بودن، شما بايد استعدادهاي خود را بشناسيد و هر روز از آنها استفاده كنيد. بسياري از مردم، زندگيشان را صرف تلاش براي رفع نقاط ضعفشان مي‌كنند (صفاتي مانند بي نظمي، زود عصباني شدن يا كمرويي شديد).

بجاي اينكه روي نقاط ضعف‌تان تمركز كنيد، براي نقاط قوت‌تان، بيشتر انرژي بگذاريد. توجه كنيد كه وقتي لبخند مي‌زنيد، در حال انجام چه كاري هستيد. حداقل يك هفته، ليستي از اين لحظات شاد تهيه كنيد و در روز بعد، آنها را مطالعه كنيد. تعدادي از لحظات شاد خود را انتخاب كنيد و با خودتان قرار بگذاريد تا جايي كه مي‌توانيد، آن‌ها را تكرار كنيد.

 

 

http://www.wikidot.com/user:info/tobi-metz

https://www.atlasobscura.com/users/tobimetz3

https://trello.com/u/tobimetz3

https://500px.com/p/tobimetz3?view=photos

https://www.tetongravity.com/community/profile/TobiMetz3/

https://www.authorstream.com/TobiMetz3/

https://www.f6s.com/tobi-metz

https://www.intensedebate.com/people/TobiMetz3h

https://www.openlearning.com/u/tobimetz-rilx26/

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۰:۲۲ توسط:sam موضوع:

پاك كردن گذشته شخصي با جايگزيني و تمرين رفتارهاي جديد

بيشتر افراد فكر مي‌كنند به يادسپاري گذشته و كارهايي كه در آن انجام داده‌اند بسيار مهم است. اما من معتقدم گذشته‌ها گذشته و چيزي كه مهم است امروز و آينده شماست.

كاري كه در گذشته انجام داده‌ايد نقشي در آينده شما نخواهد داشت. پس بهتر است تمامي حواس خود را بر روي كارها و وقايع امروز خود قرار دهيد و از لحظه‌اي كه در آن هستيد لذت ببريد.

در اين مقاله قصد داريم ? روش مناسب براي فراموش كردن حوادث و رويداد‌هاي ناگوار گذشته را بيان كنيم  كه در آن نقش رفتاردرماني به روش ساده را خواهيد آموخت.

 

طرز فكر خود را تغيير دهيد:

اگر ذهن شما بر روي موارد منفي تمركز كند كه در گذشته اتفاق افتاده است، زندگيتان در جهتي منفي حركت خواهد كرد. به ياد داشته باشيد كه زندگي شما در جهتي حركت مي‌كند كه افكارتان آن را تعيين كند. به همين خاطر است كه افكار مثبت و روحيه بخش تاثير بسيار بزرگي در زندگي هر فرد دارد.

هر چيزي كه بر روي آن تمركز كنيد بر روي احساسات و نحوه زندگي شما نيز تاثير خواهد داشت. به جاي اينكه تمامي تمركز خود را بر روي افكار منفي قرار دهيد كه در گذشته رخ داده است، بهتر است موقعيت جديدي براي خود بسازيد. بازيافت تمامي افكار خود را آغاز كنيد و سعي كنيد افكار مثبت را جايگزين افكار منفي نماييد.

سعي كنيد از جملات مثبتي همچون “من مي‌توانم كارهاي خوبي انجام دهم” ، “من بسيار باهوش هستم” ، “گذشته‌ها گذشته” ، ” هيچ چيزي نمي‌تواند جلوي رشد و موفقيت مرا بگيرد” استفاده نماييد.

زماني كه از خواب بيدار مي‌شويد اين جملات مثبت را با صداي بلند تكرار كنيد. خواهيد ديد كه در زمان كوتاه حس بسيار خوبي داريد.

 

رابطه خود را با برخي از دوستانتان قطع كنيد:

 

هميشه در زندگي ما افرادي وجود دارند كه هيچ نقش مثبتي ايفا نمي‌كنند و تنها باعث كند شدن جريان زندگيمان مي‌شوند. در اينگونه موارد قطع كردن رابطه بهترين گزينه است.

براي افرادي كه مي‌خواهند افكار منفي را براي هميشه از ذهنشان پاك كنند، رابطه با دوستان منفي نيز بايد قطع شود. بايد خودتان را از اين افراد دور نگه داريد زيرا آن‌ها يادآور خاطراتي هستند كه ذهن شما را به گذشته سوق خواهد داد.

وقتي مي‌گويم رابطه را قطع كنيد، منظورم يك جدايي هميشگي و تمركز بر روي تصورات مثبت و روحيه بخش است. اگرچه انجام اينكار در ابتدا كمي دشوار است اما ارزشش را دارد.

 

براي خودتان هدف مشخصي تعيين كنيد:

يكي از مهم‌ترين روش‌ها براي فراموش كردن حوادث تلخ گذشته، مشخص كردن يك هدف خاص براي آينده است. بايد با اين حقيقت آشنا باشيد كه بروز حوادث ناگوار يا تجارب بد در گذشته به معناي رسيدن به آخر خط نيست.

شما پتانسيل كافي براي دسترسي به نقاط بزرگ در زندگي را داريد. تصور كنيد در آينده كار بسيار بزرگي انجام داده‌ايد، به دانشگاه رفته‌ايد، شغل جديدي كسب كرده‌ايد و به روياي هميشگي خود دست يافته‌ايد. هميشه به تصورات و روياهاي مثبت خود بها دهيد و به فكر رشد و پرورش آن‌ها باشيد.

اين مبحث مهم در چندين مطب در مجله ماوراي سلامت شرح داده شده است.

اهداف كوتاه مدت و بلند مدت داشته باشيد و براي رسيدن به آن‌ها از برنامه ريزي‌هاي درست و مشورت افراد با تجربه كمك بگيريد.

 

بخشيدن را ياد بگيريد:

يكي از مسائلي كه از لحاظ احساسي و ذهني بيشتر افراد را اذيت مي‌كند، روحيه نبخشيدن است. كينه داشتن نسبت به يك نفر همانند خوردن سم است. در اين حالت اولين نفري كه صدمه مي بيند خود شما هستيد. همه ما اينكار را به خاطر خودمان انجام مي‌دهيم اما نمي‌دانيم تنها اتفاقي كه رخ مي‌دهد نابود شدن احساسات و روحيه خودمان است.

بهترين راه براي فراموش كردن گذشته ، بخشيدن كسي است كه اشتباه و ظلمي در حق شما انجام داده است. اگرچه انجام اينكار در حرف آسان است اما اگر بتوانيد اينكار را انجام دهيد احساس سبكي خواهيد داشت.

روحيه نفرت را با روحيه عشق ورزي و دوست داشتن عوض كنيد. خواهيد ديد اولين نفري كه از اين عشق نفع مي‌برد خود شما هستيد.

 

تحت تاثير قرار دادن ديگران را متوقف كنيد:

آيا تا به حال برايتان پيش آمده كه احساس كنيد هيچ كس شما را درك نمي‌كند و هر تصميمي مي‌گيريد نمي‌توانيد آن را عملي كنيد؟ اگر پاسخ شما به اين جواب مثبت است پس آن‌ها چيزي را كه شما مي‌بينيد مشاهده نمي‌كنند. شما بدهكار هيچ كسي نيستيد و نياز نيست براي هر تصميمي كه مي‌گيريد از ديگران اجازه بگيريد و راي و نظر آن‌ها را نيز بدانيد.

سعي كنيد تاييد گرفتن از ديگران را فراموش كنيد و به خودتان حق زندگي كردن بدهيد. شما نمي‌توانيد همه مردم روي زمين را راضي نگه داريد اين كار غير ممكن است. پس به دنبال انجام كار غير ممكن نباشيد.

اگر بخواهيد همه افراد را راضي نگه داريد تنها اتفاقي كه مي‌افتد نا اميدي شماست. اصلا مهم نيست كه شما چقدر انسان خوب و دوست داشتني هستيد، هميشه افرادي در اطرافتان خواهند بود كه شما را دوست ندارند و كارهايتان را نيز تاييد نمي‌كنند.

اين نيز بخشي از زندگي است پس به فكر خودتان باشيد و از زندگي امروز خود نهايت لذت را ببريد.

 

https://www.zillow.com/profile/TobiMetz3

https://www.mixcloud.com/TobiMetz3/

https://www.reverbnation.com/artist/famle575

https://loop.frontiersin.org/people/2019979/bio

https://unsplash.com/@tobimetz3

https://www.evernote.com/shard/s519/sh/a4498905-ec81-6a1b-7ff7-b5906d4b0ec2/20b23b79cca55057e280498e84a4a6ec

https://www.diigo.com/user/tobimetz3

https://www.sbnation.com/users/TobiMetz3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/f1a2d6b0-a4e0-4c68-82f8-e73f22124544/Tobi-M

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۸:۳۵ توسط:sam موضوع:

وكيل پروژه بهترين وكيل پيمانكاري و مشاوره حقوقي پرونده هاي شما

وكيل پروژه بهترين وكيل پيمانكاري و مشاوره حقوقي پرونده هاي شما

 

در خصوص درك اهميت دعاوي ملكي همين بس كه مطابق آمار ، بيش از نيمي از دعاوي مطروحه در دادگاهها مربوط به "دعاوي ملكي" است.ضمن اينكه اين دعاوي همانطور كه از عنوان آن مشخص است مربوط به املاك بوده كه به دليل ارزش بالاي اقتصادي املاك، لزوم دقت در طرح اين دعاوي را برجسته تر مينمايد. همچنين دعاوي ملكي به دليل پيچيدگي، نيازمند دانش و تجربه حقوقي بالايي ميباشد و طرح دعواي غلط يا ناقض، ضمن اينكه مستلزم صرف هزينه هاي گزاف براي خواهان ميباشد،موجب طولاني شدن زمان رسيدگي نيز خواهد شد.بعنوان مثال وقتي ملك مسكوني متعلق به شخصي مورد تصرف غير مجاز قرار گرفته، امكان طرح دعاوي متفاوتي همچون،رفع تصرف عدواني،خلع يد،تخليه يد و ... براي مدعي(خواهان) وجود دارد اما انتخاب بهترين نوع دعواي اصلي و ساير دعاوي مكمل ميتواند نتيجه بهتري را عايد خواهان نمايد.بعنوان نمونه طرح دعوي مطالبه اجرت المثل ايام تصرف (دعواي مكمل) همراه با دعواي اصلي، ميتواند ضمن رفع تصرف از ملك، هزينه هاي مدت تصرف غير مجاز را نيز تعيين تكليف نمايد. از اين رو دعاوي ملكي و شرايط طرح صحيح و هوشمندانه آن را در وكيل پروژه به تفكيك مورد بررسي قرار ميدهيم.

ادله اثبات دعوي-چگونه دعواي خود را در دادگاه اثبات كنيم؟

پروژه ها معجوني از حقوق و تعهدات دو جانبه و بعضاً چند جانبه هستند كه همه اين حقوق بايد به درستي حفظ و پاسداري گردند. اهم اين حقوق عبارتند از:حقوق عمومي،حقوق كارفرما،حقوق پيمانكار،حقوق كارگران،حقوق پروژه و ساير ذينفعان و ما معتقديم اين حقوق بدون دارا بودن يك تيم زبده و متخصص به نحو كامل تامين نميشود. پس وكيل پروژه براي انجام اين امور در خدمت شماست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۵:۱۴ توسط:sam موضوع:

آسان ترين روش كسب اقامت تركيه

 آسان­ترين روش كسب اقامت تركيه

مقدمه

امروزه خيل عظيمي از مردم خواستار مهاجرت هستند و مي­خواند طعم زندگي بي دغدغه در يك كشور درجه يك را بچشند. در اين راستا بسياري از كشور­هاي پيشرفته راهكارهايي براي مهاجران در تمام دنيا در نظر گرفته­اند تا افراد بتوانند با اين شرايط، به آرزوي ديرينه خود برسند. يكي از كشورهايي كه شرايط فوق­العاده­اي را براي مهاجرين در نظر گرفته است، تركيه مي­باشد.

q2_zcb4.jpg

نمايي از كشور تركيه

تركيه كه يكي از زيباترين و غني­ترين كشورهاي دنياست، به دليل جاذبه­هاي ديدني فراوان به يكي از توريست پذيرترين كشورهاي دنيا بدل گشته است. اين نكته باعث ايجاد رونق اقتصادي بي­نظيري در اين كشور شده كه اين مهم، دليلي است براي اقبال شديد مهاجران براي مهاجرت به اين كشور. همچنين قرار گرفتن اين كشور در جوار كشور عزيزمان ايران و نزديكي فرهنگ­هاي دو كشور نيز يكي ديگر از دلايلي است كه جذابيت اين كشور را براي ما ايرانيان دوچندان مي­كند. ما در اين مقاله مي­خواهيم به معرفي آسان­ترين روش كسب اقامت در كشور تركيه بپردازيم تا شما بتوانيد به آساني به كسب اقامت دائم كشور تركيه بپردازيد و  از امكانات فوق­العاده اين كشور بهره­مند شويد.

اقامت در تركيه

كشور تركيه يك كشور فراقاره­اي است كه بخشي از آن در آسيا و بخشي ديگر در اروپا قرار دارد. اين كشور يكي از قوي­ترين نظام­هاي اقتصادي دنيا را داراست و شاخص رضايت در اين كشور در ميان بهترين كشورهاي دنيا قرار دارد.  تركيه علاوه بر توليد در حوزه­هاي كشاورزي، خودروسازي و ... بسيار توريست پذير است كه اين مهم باعث شده است تا بسياري از برندها و هلدينگ­هاي معتبر دنيا در اين كشور سرمايه گذاري كنند. اين نكته باعث شده است تا تمام دنيا نگاه ويژه­اي به اين كشور داشته باشند و درخواست­هاي مهاجرت به اين كشور افزايش يابد. مقامات تركيه با در نظر گفتن اقبال جهانيان براي مهاجرت به اين كشور، قوانيني را وضع كرده اند تا افراد بتوانند با استفاده از آن قوانين، اقامت اين كشور قدرتمند را به دست بياورند.

 

نمايي از مهاجرت

اقامت تركيه يك مجوز قانوني براي اتباع خارجي است تا آن­ها بتوانند با استفاده از اين مجوز، از مزاياي شهروند تركيه بودن استفاده كنند. شما مي­توانيد با كسب اقامت تحصيلي، اقامت كاري، اقامت گردشگري و ... به صورت موقت و دائم از مزاياي شهروندي تركيه كمال استفاده را ببريد. از مزاياي اقامت تركيه مي­توان به موراد زير اشاره كرد.

  • دريافت پاسپورت كشور تركيه كه با استفاده از آن مي­توانيد بدون نياز به اخذ ويزا به بيش از هشتاد كشور دنيا سفر كنيد.
  • دريافت حق كار در تركيه بدون نياز به اخذ مجوز كار
  • اخذ حق دريافت وام
  • دريافت كارت شناسايي تركيه و بهره­مندي از بيمه
  • امكان دريافت تابعيت دوگانه. اين بند به اين معناست كه درصورت تمايل براي دريافت اقامت تركيه نيازي به انصراف از تابعيت كشور مبداء خود نداريد.
  • اجازه دريافت كرديت كارت

روش­هاي كسب اقامت در تركيه

با توجه به تمايل بسياري از جهانيان براي كسب اقامت اين كشور، قانون­گذاران تمام تلاش خود را مبني بر ايجاد شرايط مناسب براي مهاجران انجام داده­اند و در اين راستا راه­هاي مختلفي را براي اين افراد مشخص كرده­اند تا هر فرد بتواند با توجه به شرايط خود مسير موردنظر را انتخاب كند. در ادامه به بررسي برخي از راه­هاي كسب اقامت تركيه مي­پردازيم.

  • اقامت يك ساله

اين اقامت كه به اقامت توريستي تركيه شهرت دارد به صورت موقت بوده و حداكثر يك سال اعتبار دارد.

  • اقامت طولاني مدت

اين اقامت تنها با سرمايه گذاري و ثبت شركت در اين كشور فعال مي­شود و تا هر زماني كه مايل باشيد مي­توانيد به تمديد آن بپردازيد.

  • اقامت خانوادگي

اين اقامت نيز در دسته اقامت­ موقت قرار مي­گيرد و حداكثر تا دوسال امكان تمديد دارد.

  • اقامت تحصيلي

اين نوع اقامت مخصوص دانشجويان است. براي كسب اقامت تحصيلي، دانشجو بايد توسط يكي از دانشگاه­هاي تركيه پذيرش شود و سپس فرد مي­تواند با ارائه برگه پذيرش خود، براي دريافت اقامت تحصيلي اقدام كند.

 

نمايي از مهاجرت

براي كسب اقامت دائم تركيه مي­توانيد با تمديد اقامت هاي كوتاه مدت خود براي طولاني مدت از مزاياي شهروندي تركيه بهره­مند شويد. در اين روش مي­توانيد با تمديد اقامت كوتاه مدت خود به مدت حداقل هشت سال از اقامت طولاني مدت بهره مند شويد. اما اگر مايليد اقامت طولاني مدت تركيه را كسب كنيد، مي­توانيد با استفاده از دو روش به خواسته خود برسيد، كه اين دو روش عبارتند از:

  • كسب اقامت دائم تركيه از طريق ازدواج
  • كسب اقامت دائم تركيه از طريق خريد ملك

 

نمايي از مهاجرت به تركيه

افراد مي­توانند با استفاده از اين دو روش به كسب اقامت دائم تركيه بپردازند و از تمام مزاياي بي­نظيري كه براي پاسپورت اين كشور مطرح شد، بهره مند شوند. شركت HB Group به عنوان يكي از بزرگترين و معتبرترين شركت­هاي خريد و فروش ملك در كشور تركيه با سابقه كاري بي­نظير، شما را در راه كسب اقامت دائم كشور تركيه از طريق خريد ملك همراهي مي­كند.

خريد ملك در تركيه، آسانترين روش كسب اقامت تركيه

همانطور كه مستحضر هستيد خريد ملك در تركيه يكي از بهترين راه­هاي كسب اقامت در كشور تركيه مي­باشد. طبق قانون مهاجرتي كه به تازگي در كشور تركيه به تصويب رسيد، اتباع خارجي مي­توانند با سرمايه گذاري 400 هزار دلاري در اين كشور، اقامت دائم تركيه را دريافت كرده و به صورت تماماً قانوني شهروند اين كشور شده و از پاسپورت قدرتمند تركيه بهره­مند شوند. اما توجه به اين نكته بسيار حياتي است كه افراد بدون كمك يك شخص آگاه نمي­توانند در يك كشور غريب به تنهايي گزينه مناسب براي سرمايه گذاري را بيابند. به همين دليل شركت HB Group كه مدتهاست در زمينه خريد و فروش ملك در تركيه فعاليت مي­كند را به شما معرفي مي­كنيم. اين شركت به بهره گيري از مشاوران كاربلد و به روز مي­تواند با ارتباط هاي خود بهترين پروژه­هاي ملكي تركيه را به شما معرفي كند. در صورت تمايل براي خريد ملك در تركيه و كسب اقامت دائم اين كشور، همين الان با مشاوران ما در HB Group تماس بگيريد تا با صداقت كامل، شما را در اين راه پرپيچ و خم راهنمايي كنند.

 با HB Group مطمئن سرمايه گذاري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۴:۴۸ توسط:sam موضوع:

بهترين چسب سنگ ايراني درجه يك

بهترين چسب سنگ  ايراني درجه يك

 

يكي از علت هاي استفاده انسان از ساختمان در موارد مختلف دوري از خطرات و زنده ماندن است. با زندگي و انجام فعاليت هاي مختلف در مكاني پوشيده و امن از انواع بيماري ها، سرما، گرما، دزدها، حيوانات و خطرات ديگر در امان هستيد. حال تصور كنيد مكان امن شما ديگر امن محسوب نشود. خود آن نيز توسط عوامل تخريب و ويروس هاي ساختماني  مانند رطوبت در خطر باشد. مي توانيد در ساختماني كه امكان دارد تخريب شود زندگي كنيد؟ كار كنيد؟ با خيال راحت خريد انجام دهيد؟

در ساختمان سازي و معماري عايق بندي اصولي از اهميت بالايي برخوردار بوده، متريال متنوعي براي انجام اين عمل مهم وجود دارند. چرا اين اعمال را انجام مي دهند؟ اسكلت ساختمان به شكل كلي از بتن ساخته مي شود. بتن يكي از متريال بسيار مقاوم و مستحكم به حساب مي آيد. همچنين جزء مصالح پركاربرد ساخت و ساز در جهان بوده و هست. بتن ولي به مرور زمان رطوبت را جذب مي كند. رطوبت جذب شده نيز با افزايش حجم به تدريج باعث ترك برداشتن و در آخر تخريب سازه مي شود. درست است كه مستحكم و مقاوم است، ولي مراقبت مي خواهد. از همين روي با استفاده از مصالح و متريال مختلف پوشش محافظ براي بتن ايجاد مي كنند. يكي از متريال محافظ بتن كه اهميت دارد، سنگ ها و سراميك ها هستند. به شكل كلي سنگ هاي مختلف داراي بافت هاي غيرقابل نفوذ و بسيار مقاوم هستند. ولي رطوبت گاه از يك جاي بسيار بسيار كوچك نيز راه ورود پيدا مي كند. پس چه بهتر خواهد شد كه تمام راه هاي ورود را با مصالح اصولي ببنديم. يكي از اين راه هاي ورود درزها و پشت همين سنگ و سراميك ها هستند.

براي چسباندن اين سنگ ها در گذشته ملات و سيمان انتخاب اول بود. مدت ها راه ديگري نبود. ولي به مرور متوجه نا كارآمدي اين نوع عايق بندي مي شوند. سپس نيز فرسودگي آن را مشاهده كرده اند. اين شده كه انواع چسب هاي سنگ به وجود آمد اند و اين مشكل را برطرف كرده اند. خب چسب هاي سنگ در موارد مختلفي براي چسباند و درزبندي كاشي و سراميك و انواع سنگ ها مورد استفاده هستند. از بهترين چسب سنگ ها براي سرويس بهداشتي، حمام، استخر، آشپزخانه، كف، نماي بيروني و داخلي استفاده مي شود.

وظيفه اين چسب سنگ، محافظت كردن از متريال در برابر عوامل تخريب كه شامل رطوبت، هوازدگي، قارچ، كپك و شكستگي است. اين چسب به طوري ساخته شده كه از نفوذ تمام اين موارد جلوگيري كند.

بهترين چسب سنگ نما

يكي از پركاربرد ترين قسمت هايي كه از سنگ در آن استفاده مي شود. نماي بيروني ساختمان است. چرا؟ به علت وجود هرچه بيشتر عوامل تخريب در بيرون از ساختمان، نسبت به فضاي داخلي آن، چون كه رطوبت و... در محيط بيرون بيشتر وجود دارند. نماي ساختمان نيز همواره در معرض خطر رطوبت، باران هاي اسيدي، زلزله، باد، تگرگ، فشار هوا و تغييرات دما قرار دارد. به همين علت در عايق بندي سنگ و سراميك هايي كه استفاده مي شود بسيار بايد وسواس به خرج داد. در مواقع خيلي كم سنگ ها پيچ مي شوند. ولي در اكثر موارد به علت كوچك بودن قطعات سنگ ها از چسب و رزين استفاده مي كنند. پس چه اتفاق خوبي خواهد بود كه از بهترين چسب سنگ با توجه به تمام شرايط استفاده شود. اين چسب ها به شكل كلي در انواع نماي ساختمان هايي مانند بيمارستان، برج ها، خانه ها، مراكز تجاري، فروشگاه ها و مراكز اداري به شدت كاربردي هستند.

چسب سنگ ها بايد داراي يك سري ويژگي هاي كلي باشند:

•                                                                                           ضد آب

•                                                                                           ضد فرسودگي

•                                                                                           ضد حريق

•                                                                                           عايق بندي صد در صدي

•                                                                                           كيفيت بالا

•                                                                                           عدم ايجاد تغيير رنگ در سنگ

•                                                                                           نفوذ به داخل درز ها

•                                                                                           مقاوم در برابر فشار هوا

•                                                                                           چسبندگي بالا

•                                                                                           انعطاف پذيري

•                                                                                           مقاوم در برابر فشار

•                                                                                           مقاوم در برابر تغييرات دمايي

يه علت اهميت بسيار زياد عايق بندي، در ساخت سازه هاي مختلف، متريال انتخابي بايد استاندارد بوده، به خوبي عايق بندي و درزگيري انجام دهند. چسب سنگ هم بايد اصولي خريداري شود. يعني نبايد كاملا عادي و راحت بدون هيچ اطلاعات قبلي، به خريد برويد و صرفا يك چسب سنگ تهيه كنيد، توقع هم داشته باشيد هركاري را به خوبي انجام دهد. برعكس حين خريد آن به موارد بسيار مهمي بايد توجه كنيد.

چسب سنگ كارايي بسيار زيادي دارد مانند چسباندن بتن و ترك هاي آن، پسباندن و درزگيري كاشي، سراميك و انواع سنگ، چسباندن شيشه و چوب جزء كارايي هاي ويژه آن هستند. در رنگ هاي مختلف بي رنگ، سفيد و تيره وجود دارند. هر يك نيز با توجه به شرايط استفاده انتخاب مي شوند. علاوه بر رنگ آن ها چسب سنگ ها به دو شكل پودري و خميري موجود هستند. كه هر يك به شكل ويژه اي مورد استفاده قرار مي گيرند.

چسب سنگ نما

در مورد استفاده هاي مختلف چسب سنگ گفتيم. اين هم بگوييم، براي تهيه يك چسب سنگ خوب مهم است تعيين كنيد، كه آن را براي چه مصارفي تهيه مي كنيد. از چسبتان چه توقعي داريد؟ گاها توقع داريد يك محصول رفته و براي شما نان بخرد؟ البته اين يك اصطلاح است. ولي يك مثال خوب براي فهم مسئله اينكه، مهم است اول بدانيد از متريال چه چيزي انتظار داريد. پس از تشخيص نيازتان مي توانيد ويژگي هاي انواع مختلف را بررسي و نوع مورد نيازتان را تهيه كرده، استفاده كنيد. حال ما مي خواهيم كمكتان كنيم تا انواع چسب سنگ و ويژگي هاي آنان را بشناسيد.

چسب سنگ پودري بر پايه سيمان ،پليمر و رزين هاي پودري بوده و نوع استفاده آن به طوري است، كه بايد با اب تركيب شود. اين نوع چسب خيلي كاربردي با قدرت چسبندگي بسيار بالا است. همينطور هزينه كمتري دارد. در فضا هاي بسيار مرطوب استفاده مي شود مانند استخر و حمام و همچنين اين چسب براي چسباندن انواع كاشي و سراميك نيز ساخته شده است. ويژگي منحصر بفرد آن سرعت سفت شدنش است. طي 24 ساعت نهايتا خشك مي شود. اين ويژگي آن باعث پيشروي هرچه سريعتر پروژه ها خواهد بود. ولي به دليل تركيباتي كه دارد. چه بهتر كه از اين چسب بر روي سطوح گچي استفاده نشود.

چسب سنگ خميري يك تفاوتي كه دارد در اين بوده، كه به شكل آماده تهيه شده و نياز به تركيبات و تغيير ندارد. حجم كمي داشته و خيلي سبك است. به طوري كه براي استفاده در ساختمان هاي بلند و برج ها بكار مي رود تا باري اضافه بر روي يك ساختمان نباشد، آن را سنگين تر نكند.يك عايق عالي براي زير سنگ و درز هاي آب بوده بسيار در نماي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد.

حال با توجه به موارد بالا مي توانيد بهترين چسب سنگ را تهيه كنيد. ديگر دغدغه ندانستن ويژگي انواع آن را نداريد.

قويترين چسب سنگ

انتخاب نوع بهترين چسب سنگ ها به شكلي است، كه شما اول بايد نياز خود را بشناسيد و سپس نوع مورد نظر خود را تهيه كنيد. تاكيد بر روي اين مورد خيلي بيش از اندازه زياد است. چرا كه گاها شما چسبي تهيه مي كنيد كه چسب خوبي است. فقط براي كار شما خوب عمل نمي كند.

با توجه به ويژگي هاي عنوان شده از انواع چسب سنگ ها هر يك براي كاري كه ساخته شده اند قوي عمل مي كنند. به طور كلي هر دو نمونه بسيار قوي هستند. به همين علت امروزه به يك عضو جدا ناپذير در معماري و ساختمان سازي تبديل شده اند.

حال با توجه به اينكه توليد انواع چسب سنگ توسط شركت ها و توليد كنندگان خارجي و ايراني گسترده بوده، انتخاب بهترين چسب سنگ و قويترين نوع آن امكان پذير نيست. به همين علت پيشنهاد ما به شما شناخت نياز ساختمانتان است. چرا كه استفاده درست، از چسب درست، در زمان و موارد درست، آن را تبديل به قويترين و كار آمدترين چسب خواهد كرد.

اگر در اين زمينه نيز دچار مشكل و ترديد هستيد. مي توانيد از مشاوران و متخصصان مختلف فعال در اين زمينه كمك بگيريد تا به شما در انتخاب يك چسب خوب و درست كمك كنند. چرا كه انتخاب درست به شما در ساخت اصولي و صرف هزينه كمتر نيز كمك مي كند. به همين دليل مشاوران مجموعه ما با مشاوره رايگان در خدمت شما هستند تا به شما در تهيه چسب سنگ مورد نيازتان كمك كنند.

قيمت چسب سنگ نما

همانطور كه گفتيم برند ها و شركت هاي مختلفي اين محصول را توليد و به بازار عرضه مي كنند. از همين روي نمي توان بهترين چسب سنگ را در قالب يك عنوان و يا يك برند خاص به شما معرفي كرد. همچنين چسب سنگ ها، با توجه به نوع و اندازه شان قيمت هاي متفاوتي نيز دارند. هر برند و توليد كننده با توجه به فرآيند توليد و كيفيت محصول خود، بر روي آن قيمت مي گذارد. چسب سنگ ها در اندازه مختلفي توليد و عرضه مي شوند تا شما درست به اندازه نياز خود آن را تهيه كرده و هزينه بيشتري نپردازيد. چرا كه اين چسب درست به علت كم كردن هزينه ها و جلوگيري از انجام دوباره يك عمل توليد مي شود. نبايد ديگر خود آن دليلي بر هزينه هاي سنگين شما باشد.

مجموعه ما، يعني برند ياپيش چسب، به طور حرفه اي در زمينه انواع چسب صنعتي فعاليت مي كند و آن ها را با بهترين كيفيت توليد مي كند. شما مي توانيد يكي از بهترين چسب سنگ هاي موجود را، از ما خريداري كنيد. ديگر نگران كيفيت محصول نباشيد. چرا كه ما كيفيت و هزينه را تضمين مي كنيم. شما مي توانيد براي مصارف مختلف و ميزان مورد نيازتان چسب سنگ تهيه كنيد و در موارد مختلف آن را به كار ببريد. يكي از همين موارد مي تواند نماي ساختمان شما باشد. با ياپيش چسب نمايي زيبا و مطمِئن براي ساختمان خود ايجاد كنيد. درواقع دليلي براي زيبايي شهر نيز باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۹:۳۷ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت آرايشگاه

طراحي سايت

طراحي سايت، فرآيندي است كه براي ايجاد يك وب‌سايت به‌كار مي‌رود. اين فرآيند شامل طراحي و توسعه صفحات وب، انتخاب قالب، برنامه‌نويسي و ارائه محتوا است. هدف طراحي سايت، ايجاد يك وب‌سايت قابل استفاده، جذاب و كاربرپسند است.

در ابتدا براي طراحي سايت، بايد هدف و نوع سايت مشخص شود. به عنوان مثال، يك سايت شركتي، يك سايت فروشگاهي، يك وبلاگ يا يك سايت شخصي. براي هر نوع سايت، نيازهاي مختلفي وجود دارد و بايد بر اساس آن‌ها طراحي شود.

طراحي قالب سايت، يكي از مهمترين بخش‌هاي طراحي سايت است. قالب بايد جذاب، قابل استفاده و كاربرپسند باشد. براي اين منظور، انتخاب قالب مناسب بسيار مهم است. برخي از قالب‌ها رايگان هستند و برخي ديگر به صورت پولي عرضه مي‌شوند.

برنامه‌نويسي سايت، بخش ديگري از طراحي سايت است كه براي توسعه و ايجاد صفحات وب استفاده مي‌شود. اين بخش شامل زبان‌هاي برنامه‌نويسي مختلفي مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP است. براي توليد كد بهينه و قابل استفاده، از استانداردهاي برنامه‌نويسي و تكنيك‌هاي بهينه‌سازي استفاده مي‌شود.

ارائه محتوا، بخش ديگري از طراحي سايت است كه بايد به دقت انجام شود. محتواي سايت بايد جذاب و قابل استفاده باشد. همچنين، بايد بهينه‌سازي شده و به روزرساني منظم داشته باشد.

در نهايت، پس از ايجاد سايت، بايد به بهينه سازي سايت پرداخته شود. بهينه‌سازي سايت شامل افزايش سرعت بارگيري صفحات وب، بهبود موتورهاي جستجو و بهينه‌سازي تجربه كاربري است. اين موارد بسيار مهم هستند و مي‌توانند تأثير زيادي بر روي موفقيت سايت داشته باشند.

به طور كلي، طراحي سايت يك فرآيند پيچيده و چندگانه است كه براي رسيدن به نتيجه‌اي بهتر، نيازمند برنامه‌ريزي، تجربه و دانش فني مي‌باشد. براي طراحي سايتي كه موفقيت بيشتري داشته باشد، بايد به همه جنبه‌هاي آن توجه شود و نيازمند ارتباط صحيح و مستمر با كاربران سايت و همچنين توسعه‌دهندگان و طراحان وب باشد. در نتيجه، يك سايت كامل و موفق، نيازمند طراحي، بهينه‌سازي و به‌روزرساني منظم مي‌باشد.

طراحي سايت در اصفهان

طراحي سايت يكي از مهمترين عوامل موفقيت در فضاي آنلاين است. اگر شما در اصفهان هستيد و مي‌خواهيد يك سايت حرفه‌اي و جذاب داشته باشيد، بايد با مواردي مانند طرح‌بندي مناسب، قابليت پاسخگويي به اندازه كافي، سرعت بارگيري صفحات، بهينه‌سازي موتورهاي جستجو و بالا بودن تجربه كاربري آشنا شويد.

در طراحي سايت در اصفهان، بايد با شناسايي مخاطبان و خدمات/محصولاتي كه شركت شما ارائه مي‌دهد، شروع كرد. براي اين كار، بايد با مشتريان و مديريت شركت صحبت كرد و دركي كامل از نيازهاي آنها داشت.

سپس، با استفاده از تكنولوژي‌هاي مدرن و استانداردهاي طراحي وب، بايد طراحي سايت را آغاز كرد. در اين مرحله، بايد طرح‌بندي و رنگ‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد و قابليت پاسخگويي را براي انواع دستگاه‌هاي مختلف فراهم كرد.

در نهايت، با بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، مي‌توانيد سايت خود را به يك سايت موفق و بازديدكننده‌دار تبديل كنيد. براي طراحي سايت در اصفهان، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد.

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت بيمه يكي از مهمترين عوامل در ايجاد حضور آنلاين صنعت بيمه است. سايت بيمه بايد اطلاعات كامل و دقيقي در مورد خدمات و پوشش‌هاي بيمه‌اي ارائه دهد و بايد براي مشتريان قابل دسترسي و كاربر پسند باشد.

در طراحي سايت بيمه، بايد با توجه به نيازهاي مشتريان، طرح‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد. همچنين، سايت بايد به دور از پيچيدگي‌ها باشد و در اولويت، ارائه اطلاعات دقيق و قابل فهم براي مشتريان باشد.

با توجه به رقابت بين شركت‌هاي بيمه، بهينه‌سازي سايت بيمه براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، بسيار مهم است. بايد قابليت جستجوي سريع و دقيق را براي مشتريان فراهم كرد و اطلاعاتي مانند شرايط بيمه، قيمت‌ها و پوشش‌ها را به شكل واضح و آسان در دسترس مشتريان قرار داد.

همچنين، سايت بيمه بايد داراي امنيت بالايي باشد تا اطلاعات شخصي مشتريان در معرض خطر قرار نگيرد. در نتيجه، براي طراحي سايت بيمه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد تا بتوانيد سايتي كامل و موفق را براي خدمات بيمه‌اي خود ايجاد كنيد.

طراحي سايت آرايشگاه

طراحي سايت آرايشگاه يكي از راه‌هاي ارتباط با مشتريان و جذب مشتريان جديد است. سايت آرايشگاه بايد به شكلي زيبا و جذاب طراحي شود كه مشتريان جذب شوند و به آساني از خدمات آرايشگر استفاده كنند.

در طراحي سايت آرايشگاه، بايد به نيازهاي مشتريان توجه شود و خدمات آرايشگاه به شكل واضحي به نمايش گذاشته شوند. همچنين، بايد قابليت رزرو آنلاين و دسترسي به جزئيات خدمات و قيمت‌ها براي مشتريان فراهم شود.

سايت آرايشگاه بايد داراي طرحي حرفه‌اي باشد و در عين حال به رنگ‌هايي مناسب و جذاب روي بيايد. همچنين، سايت بايد داراي طراحي ريسپانسيو باشد تا در هر دستگاهي، از جمله تلفن همراه، به خوبي قابل دسترسي باشد.

سايت آرايشگاه بايد داراي بخش نظرات مشتريان باشد تا مشتريان بتوانند تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند و اعتماد به خدمات آرايشگر را افزايش دهند.

در نهايت، بايد به امنيت سايت نيز توجه شود تا اطلاعات شخصي مشتريان محافظت شود. بنابراين، براي طراحي سايت آرايشگاه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي همكاري كنيد تا بهترين نتيجه را براي خدمات آرايشگري خود به دست آوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۰:۲۳ توسط:sam موضوع:

The shoeless Caterpillar! Kids story

The shoeless Caterpillar! Kids story

 

It was early Saturday morning and king caterpillar and his wife, queen caterpillar, were sleep in their bed when their son, prince caterpillar, ran into the their room and shouted:

Wake up mom! Wake up dad!

King and queen were so scared and shocked!

What happened son? Did somebody hurt you? Asked king caterpillar.

OMG! Has anything been stolen from the castle? Queen caterpillar cried.

Prince caterpillar cried louder and said:

NOOOooOoO!

So tell us what happened?!

My shoes! My shoes are tight! I can’t wear them anymore! Prince cried!

But I just bought you a new set of shoes yesterday! Queen caterpillar was surprised!

I don’t know! My new shoes don’t fit!

King and queen caterpillar looked at each other! They realized what was happening! Their lovely prince was growing up!

Don’t worry sun! You are just growing up! I will tell the ladybug the shoemaker to make you a new set of shoes! She is a very good shoe maker. King caterpillar smiled.

But dad! I have a thousand feet! This is gonna take too long! I’m gonna be shoeless caterpillar foe a long time! How can I play with bare feet? People gonna mock me!

His father said:

Don’t worry son! I will take care of this! you just go and get ready foe breakfast.

Then he started to write a letter for ladybug, who the best shoe maker he knew!

Dear ladybug!
I need you to call a thousand friends of yours and bring them to the castle! I need them too be very talented at making shoes, just like yourself! I’ll be waiting for you!
King caterpillar.

A few ours later, a thousand ladybugs were in the castle. king caterpillar said:

Remember you only have one day to finish all of prince’s shoes! So start as soon as possible!

next morning, king and queen caterpillar went to prince’s room and woke him up.

Son! You have to see this. come with us! his mother said kindly.

When prince walked into the garden, he couldn’t believe his eyes! There were a thousands shoes arranged on the ground! Prince was so happy. He jumped and hugged his mother and father. Now he could play with his friends again.

 

Source:

  1. The shoeless Caterpillar! Kids story
  2. MOONZIA

 

The king caterpillar laughed and whispered in ladybug’s ear:

Please be available! I suppose he is gonna grow up for a long time! We may have need new sets of shoes every week!

And then they giggled together!

 

https://www.dailystrength.org/journals/timmy-the-king-of-jungle-stories-for-kids

https://gab.com/desip36881/posts/109974674357922471

https://twitter.com/ahmedal03612913/status/1632613468938305537

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd7Wd_O2ZuN7ZgXCUQV8R6djkzIWTJ2zRE_huGBPrn0y5SCOg/viewform

https://www.crypto-city.com/profile-17683/?link-id=23008

https://www.pinterest.com/pin/915567799225155908

https://demo.themesgrove.com/themes/tutorque/forum/activity/p/298993/

https://www.acityexplored.com/activity/p/471112/

https://sociallawy.com/story3647026/turtles-trip

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/359231/

https://www.deshraag.org/activity/p/695512/

https://dailygram.com/profile-55910/?link-id=461103

https://lessontoday.com/activity/p/2910070/

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1996153/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۰:۲۵ توسط:sam موضوع: