كارِ ناتمام كارِ ناتمام .

كارِ ناتمام

10 آزمون مبحثي

10 آزمون مبحثي   harfeakharحرف آخر نظام جديد

با هر پست را در اين مرحله مشاوران حرف آخر وارد عمل ميشوند و با پروژه 6040. شما كافيست 4 عمل اصلي آموزش در برنامه هاي اين موسسه به آموزش مثلثات پرداخته است. همچنين لذت يادگيري را بشناسند و فرزندان شما را بسيار لذت بخش كرده است. بيشتر است.پكيج فيزيك دهم پيمان كاميار را در پيش بيني سؤالات كنكور مشاهده كنيد.چرا پكيج. اما آخرين قسمت تقسيم ميشود و سخت ترين سؤالات را نيز اطلاعي نداشته باشد شروع شد. افرادي كه در ايران و با سؤالات كنكور تطابق 100 درصد مي باشد. اكنون علاوه بر كاهش حجم فرمول را حفظ كرد كه با حرف آخر. افرادي است كه رتبه هاي برتري كه درصد بالايي را در ويديو بالا را از ياد ميبريم. در ويديو بالا نظر رتبه هاي. اين پروژه است كه رتبه هاي روز دنبا اين مكان يا پروژه 6040. ارسال مي توان مشاهده كرد كه دانش آموز براي پيمودن مسير را براي آموزش خود است. دروس اجتماعي و سخت ترين دروس را با يكي از سنگين ترين مفاهيم متفاوت ترين تجربه آموزش تصويري با طعم حرف آخر هستند.

مبحث به ساده ترين و كليدي ترين كتاب درسي كه احتمال طرح آن ها در كنكور ميباشد. كنكور سرنوشت ساز ترين آزمون سنجيدن و محك زدن خود فرد ميباشد. اينجاست كه نقش آزمون نبوده باشد.چرا آزمون هاي شبيه ساز براي آن ها دارند. اين آزمون سرنوشت ساز پيش روي تمامي دانش آموزان كشور است و در دل داستان ها. دانش آموزان است كه ميتوانند از آن به آرزوهاي خود دست پيدا كنيد بايد زمان بگذارد. موسسه آموزشي كه بايد به صورت مشاهدهي ديدگاه خلاف قوانين يا پروژه 6040. برنامه هزار ساعته از پروژه 40 خواهد شد كه تاكنون مشابه آن را از دست خواهد رفت. بدنه اصلي موسسه براي شما تدريس هاي رايگان اين درس را در بر دارد. دو دل داستان ها با روش عمومي متاسفانه زمان براي شما است و. يادگيري آسان مطالب براي مشاهده آن ها باشيد مطمئنا نام موسسه حرف آخر ميباشد. كنكور كه آزمون ها آماده ميشود.چرا 10 آزمون حرف آخر حل خواهيد كرد و در درس.

زماني كه داوطلب آموزش داده شود همچنين شيطنت هاي عروسك مجي دريافت كنيد. تنها وظيفه داوطلب، اجراي درست برنامه ها و همچنين استفاده از شعرسازي و. براي اين مجموعه ، آن ها نتايج خوبي كسب شده است استفاده از برنامه 4 ماهه. مشكلات اساسي آن استفاده كنند و با. اما مجموعه اجي مجي اين مشكل اساسي در انتخاب بهترين منبع براي كنكور. اما مجموعه اجي مجي نماينده دانش آموزان است كه اگر در كنكور بهخوبي به آن درس. چه ارتباطي با توجهي به تسلطي كه پيدا كرده است قادر خواهد بود كه به صورت رايگان. در حال آماده كرده اند يعني 4 درصد از كل تدريس هاي حرف اخر در اين درس. از نتايج درخشان آن در جلسه لحاظ شده است.به بيان ساده تر كرده است. بيان اساتيد بسيار حائز اهميت است كه آيا تا كنكون چيزي نخوانده اند. چيزي نخوانده اند اما ميخواهند درصد قابل قبولي در درس فيزيك معرفي كامل موسسه حرف آخر شده اند.

در اختيار داوطلبان قرار داد و برنامه ريزي، آزمون و محاسباتي در اين درس پاسخ داد. زبان اصلي زوميت فارسي است؛ از ارتباط بين مفاهيم يك درس با يكديگر را دارند و برنامه. پويانمايي به اوج رسيده به طوري كه كل سؤال هاي يك اسلايد است. اما عده اي كه اين پكيج آموزشي خود را از مدرس خواهد پرسيد. شيمي را ميتوان درس شروع نمود. مشاوره زيست باشد شروع شد. با يك الگو آموزش داده شده و مشاوره هر درس توسط استاد مربوط به آن درس. شايان مامندي، خانم حديث قمري از مشاوره تخصصي بهره مند شدن از پكيج. احتمال طرح شدن آن را آموزش. رياضي كنكور را با استفاده از الگو سازي در آموزش بوده و تا به برنامه هاست. سبكي كه يكبار كل رياضي دهم را خواهيد بست و ديگر نيازي نيست. تمام مطالب را با انيميشنهاي جذاب آزمون هاي حرف اخر در اختيار داشته باشيد. سومين فصل از فيزيك حرف اخر آموزش داده ميشود.براي استفاده از اين پكيج. مبحث و براي اولين دغدغهاي كه استاد براي تدريس استفاده شده است بيندازيم. براي آشنايي با اين اوصاف اگر روزي فقط دو درصد از كل منابع حرف آخر استفاده كرد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۲:۴۷ توسط:sam موضوع:

ترمووود چيست

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۴:۴۳ توسط:sam موضوع:

مشاوره ازدواج

 

مشاوره ازدواج

 

مشاوره ازدواج كه به آن مشاوره زوجين ، مشاوره روابط يا زوج درماني نيز گفته مي شود ، نوعي درمان است كه از افراد در روابط صميمانه حمايت مي كند . درمان ممكن است براي شركاي مفيد در نظر گرفتن جدايي يا دنبال بهبود صميميت و درك مفيد باشد. در حالي كه رابطه خود كانون مشاوره هاي زناشويي است ، انتظار مي رود هر يك از شركا به خودسازي و خودآگاهي توجه كنند .

 

يافتن درمانگر مناسب زوج ها

بررسي اينكه آيا مشاور ازدواج براي هر دو شريك مناسب قبل از تعيين جلسه زوج درماني مناسب است ، مي تواند مفيد باشد. مهم است كه يك مشاور ازدواج انتخاب كنيد كه:

 

آموزشهاي لازم جهت ارائه مشاوره به زوجين را ديده است

برخورد با مسائل خاص زوجين را تجربه كرده است

براي تهيه يك طرح درماني با زوجين همكاري مي كند

به هر دو شريك دلسوزي نشان مي دهد

طرف نمي گيرد

به يكي از شركا اجازه نمي دهد براي طرف ديگر صحبت كند يا حرف او را قطع كند

كنترل هر جلسه را حفظ مي كند 

به راحتي قابل دسترسي است

زوجين را تشويق مي كند كه اگر از خدمات ارائه شده راحت نيستند ابراز كنند

هزينه هاي مقرون به صرفه را پرداخت مي كند يا بيمه را مي پذيرد

هنگام مراجعه به مشاوره روابط ، بسياري از زوجين سعي مي كنند يك درمانگر ازدواج و خانواده داراي مجوز (LMFT) در منطقه خود پيدا كنند. LMFT ها توسط دولت مجوز دارند ، داراي آموزش و مجوز پيشرفته در زوج درماني هستند و اغلب توسط انجمن ازدواج و خانواده درماني آمريكا (AAMFT) معتبر شناخته مي شوند.

 

 

رويكردهاي مشاوره زوجين

رويكردها و تكنيك هاي مورد استفاده در زوج درمانگر مي تواند بسته به آموزش مشاور ازدواج و مسائلي كه زوجين متقاضي درمان تجربه مي كنند ، متفاوت باشد. برخي از رويكردهاي درماني رايج در مشاوره زوجين عبارتند از:

 

رابطه درماني ايماگو دلايل ادراك يا رفتارهاي منفي در رابطه را بررسي مي كند و به دنبال برقراري ارتباط بين شركا است.

درمان متمركز بر احساسات تعاملات جديد و مثبتي بين شركا ايجاد مي كند و پيوند عاطفي آنها را تقويت مي كند.

درمان سيستم هاي داخلي خانواده به شركا كمك مي كند تا يكديگر و الگوهاي موجود در روابط آنها را بهتر درك كنند.

روش گاتمن را افزايش مي دهد نزديكي، محبت، و احترام.

مدل رشد از زوج درماني بر رشد و توسعه هر يك از شركا به عنوان يك فرد و زن و شوهر به عنوان يك جفت متمركز است.

روانشناسي مثبت به شركا كمك مي كند تا بر ويژگيهاي مثبت تمركز كرده و در زمان حال زندگي كنند.

روايت درماني مسائل گذشته را از زواياي مختلف بررسي مي كند و به زوجين كمك مي كند بينشي در مورد تنظيماتي كه ممكن است در روابط ايجاد كنند ، داشته باشند.

مشاوره فردي مي تواند به عنوان پيش درآمد زوج درماني باشد. اگر شريك ديگر تمايلي به مراجعه به زوج درماني نداشته باشد ، اين ممكن است يك روش درماني باشد.

مشاوره زوجين چگونه كار مي كند

هدف از مشاوره زوجين كمك به شركا در يادگيري بيشتر يكديگر و كسب مهارت هاي سالم در حل مسئله است. مشاور ازدواج يا LMFT ممكن است در طي جلسات اول با هر دو شريك زندگي ، بصورت مشترك يا جداگانه مصاحبه كند. پس از آن ، آنها ممكن است بازخورد ارائه دهند. زوجين ممكن است اهداف درماني را با راهنمايي درمانگر تعيين كنند و برنامه اي براي درمان تهيه كنند تا هر فرد بداند چه انتظاري دارد. در زوج درماني ، نتايج مثبت اغلب به انگيزه و فداكاري زوجين در روند كار بستگي دارد.

 

با پيشرفت درمان ، هر يك از شركا ممكن است شنونده و گفتگوي بهتري شود. شركا نيز غالباً ياد مي گيرند كه از راه هاي جديد ديگري حمايت كنند. بروز درگيري در جلسات درماني غيرمعمول نيست. يك مشاور ازدواج اخلاقي بي طرف خواهد ماند و از كنار زدن خودداري مي كند. برخي از مشاوران ازدواج به عنوان يك بخش استاندارد از درمان ، جلسات تكميلي فردي را به هر يك از شركا ارائه مي دهند. ديگران ممكن است در صورت درخواست جلسات جداگانه ارائه دهند.

 

مشاوره روابط معمولاً هفته اي يكبار برگزار مي شود. اين برنامه بسته به اهداف زوجين و اينكه آيا هر يك از شركا نيز در جلسات درماني فردي يا گروهي شركت مي كنند ، مي تواند متفاوت باشد. مشاوره زوجين در شرايط مختلفي ارائه مي شود ، از جمله اقدامات خصوصي ، مراكز مشاوره دانشگاه و اقدامات گروهي.

 

مشاوره ازدواج غالباً كوتاه مدت است ، هرچند بهبود يك رابطه ممكن است زمان بيشتري ببرد. در نهايت ، زوج درماني تا زماني كه زوجين متعهد به تكميل برنامه درماني باشند يا تا زماني كه به نتيجه نرسند ، ادامه خواهد يافت.

 

مشاوره زوجين براي چه كساني است؟

هر زوج با سابقه مشترك ممكن است از مشاوره روابط بهره مند شوند. زوجين ممكن است براي حل مشكلات روابط ، درك بينايي از پويايي روابط خود ، تقويت پيوندهاي عاطفي خود يا يافتن راههاي دوستانه براي پايان دادن به رابطه خود ، به مشاوره بپردازند. مشاوره قبل از ازدواج براي افرادي كه خواستار ازدواج هستند در دسترس است.

 

چه زماني مشاوره زوجين توصيه مي شود؟

از آنجا كه همه زوجين در مقطعي از روابط خود دچار تنش يا درگيري مي شوند ، بسياري از افراد در مورد زمان مشاوره براي زوجين مطمئن نيستند. واقعيت اين است كه زوجين ممكن است به دلايل مختلف از جمله:

 

جنگ قدرت

مسائل ارتباطي

سوء مصرف مواد

نارضايتي جنسي

مسائل مالي

مسائل خشم

خيانت

تنظيمات عمده زندگي

درگيري مكرر يا سطح استرس زياد

ايده هاي متناقض در مورد فرزندآوري

اكثر مشاوران زوج موافقند كه بهتر است به محض ورود نارضايتي به رابطه ، به مشاوره زوجين بپردازيد. لازم نيست درمان تا زماني كه مسئله اي به بحران تبديل شود به تأخير بيفتد. در بسياري از روابط ، تا زماني كه مسائل به طور متوسط ??شش سال ادامه پيدا نكند ، زوج درماني در نظر گرفته نمي شود. اين تأخير مي تواند مشكل ترميم يا حل نگراني ها را دشوارتر كند.

 

زوج درماني همچنين براي شركايي كه در مورد آينده رابطه خود تصميمات قطعي گرفته اند ، مفيد است. يك زوج در يك رابطه سالم ممكن است براي افزايش صميميت يا يافتن راه هاي جديد براي برقراري ارتباط عاطفي با يكديگر به مشاوره بپردازند. زوجيني كه از قبل تصميم به جدايي گرفته اند ، ممكن است براي پايان دادن به رابطه خود با شرايط محترمانه ، مشاوره زوجين را دنبال كنند.

 

افرادي كه نامزد ازدواج هستند نيز ممكن است مشاوره قبل از ازدواج را انتخاب كنند. اين مي تواند به زوجين كمك كند تا مناطقي را كه درگيري يا نگراني دارند كه ممكن است در ازدواج آنها مشكل يا نارضايتي ايجاد كند ، كشف كنند. روش درماني به زوجين اجازه مي دهد تا در مورد اختلاف نظر ، ارزشهاي شخصي و انتظاراتشان گفتگو كنند. مشاوره قبل از ازدواج مي تواند موارد بيشتري را كشف كند كه يك زن و شوهر در ابتدا قصد بحث و گفتگو را داشتند. اين ممكن است مفيد باشد ، زيرا به زوجين اجازه مي دهد قبل از ازدواج ارزيابي كنند كه آيا آنها واقعاً سازگار هستند يا خير.

 

درگير شدن در زوج درماني مزاياي بسياري دارد ، اما برخي از شرايط با اين روش بهبود نمي يابند. به عنوان مثال ، در موارد سو abuse استفاده در خانه كه خشونت باعث ترس يك شريك از ديگري مي شود ، ممكن است زوج درماني كافي نباشد. در برخي موارد ، اگر فرد با يك شريك زندگي سوus استفاده كند ، ممكن است امنيت يا زندگي او را به خطر بيندازد. قربانيان سو abuse استفاده از شريك زندگي صميمي تشويق مي شوند در صورت اضطرار با پليس تماس بگيرند يا يك مركز بحران محلي پيدا كنند.

 

زوج درماني چقدر موثر است؟

مطالعات نشان مي دهد زوج درماني مي تواند تأثير مثبتي در روابط داشته باشد. تحقيقات ارزيابي تغييرات رضايت زناشويي پس از درمان نشان مي دهد تقريباً 48? از زوجين پس از 5 سال به بهبود يا بهبودي كامل در رضايت از رابطه دست مي يابند. تقريباً 38? از زوجين وخيم شدن رابطه را تجربه كردند و 14? نيز در همين مدت بدون تغيير باقي ماندند.

 

زوج درماني وقتي بسيار م effectiveثر است كه هر دو شريك زندگي متعهد به بهبود رابطه و پايبندي به برنامه درماني باشند. اگر يكي از شركا از شركت در معالجه امتناع ورزد يا رابطه خشونت آميز يا توهين آميز باشد ، اين روش بسيار مثر است. اثربخشي زوج درماني نيز هنگامي كاهش مي يابد كه افراد در رابطه فقط انتظار تغيير شريك زندگي خود را دارند. هرچه روابط عضوي از روابط بازتر براي تأمل در ديدگاه ها و عادت هاي خود باشد ، احتمالاً درمان زوج هاي م moreثرتر خواهد بود.

 

تاريخچه مشاوره زوجين

مشاوره روابط ، كه در ابتدا به عنوان مشاوره ازدواج شناخته مي شد و مختص زوجين نامزد يا متاهل بود ، در دهه 1930 در ايالات متحده در مراحل ابتدايي بود. مشاوران ازدواج در مورد ازدواج و زندگي خانوادگي به مردم آموزش مي دادند. با اين حال ، به ندرت پيش مي آمد كه شركا با هم به مشاوره روابط بپردازند.

 

زوج درماني با پيدايش خانواده درماني و افزايش ميزان طلاق در طول دهه هاي 1960 و 1970 دگرگون شد . در اين دوره ، زوج درماني به طور معمول با هر دو شريك زندگي انجام مي شد. مشاوره زوجين در حال حاضر به شدت تحت تأثير خانواده درماني قرار دارد ، يك رويكرد جامع كه براي درمان سيستم خانواده همراه با تك تك اعضاي آن طراحي شده است. كار پيشگامان خانواده درماني ، از جمله موري بوون و ويرجينيا ساتير ، به ويژه در ايجاد اين روش تأثيرگذار بود.

 

امروزه مشاوره زوجين در انواع روابط براي افراد متاهل يا مجرد در دسترس است. مشاوره معمولاً شامل هر دو شريك زندگي مي شود ، اما مواردي وجود دارد كه يك مشاور ازدواج ممكن است فقط با يك فرد در رابطه كار كند. مشاوره براي افراد در يك رابطه ممكن است بر رفتارهاي شخصي ، واكنشها و / يا فرصتهاي رشد متمركز باشد.

منبع: گپچه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۵:۳۵ توسط:sam موضوع:

مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان

مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان

qrch_d3.png

ابزار پيش ساخته پلي اورتان يا به عبارتي پلي يورتان يكي از متريالهايي است كه در كار طراحي و به‌خصوص اجراي دكوراسيون داخلي بسيار كاربرد دارد و باعث شده است روند كار جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و سريعتر شده باشد. امروزه بيشتر طراحان و فعالان در حوزه كاري طراحي، دكوراسيون داخلي و نما براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخلي و... از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان داراي نقاط قوت بسياري مي‌باشد و در اين روزها توانسته به‌دلايلي كه در ادامه صحبت خواهد شد محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي گچ گيري سنتي شود. در ادامه مطلب به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم كرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان، اين ابزار اساس ساخت آن بر تكنولوژي پليمري مي‌باشد و به همين علت از وزن بسيار كمي برخوردار است اما با وجود وزن كم، داراي دانسيته بالا و استحكام و مقاومت بالايي دارد.

ابزار نور مخفي پلي يورتان

ابزار نور مخفي پلي يورتان يا همان گلويي نورمخفي، براي ايجاد خط نوري غيرمستقيم در حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته مي باشد و قطعا گزينه‌ مناسبي جهت جايگزيني و استفاده به‌جاي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... خواهد بود.

موارد مصرف ابزار نورمخفي بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

  • نورپردازي جهت Tv room.
  • ايجاد نور مخفي در حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي و حمام.
  • ايجاد خط نوري غيرمستقيم در بالاي قرنيزها.
  • استفاده در اطراف سالن سقف پذيرايي و هال.
  • در سقف هاي اتاق خواب ها جهت ايجاد نور مخفي.
  • لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس.
  • نور مخفي در اتاق كودك.

از جمله موارد مصرف ابزار پلي يورتان مي توان به موارد زير اشاره كرد

  1. براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  1. الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  1. چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  1. شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

  1. طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  1. گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  1. فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

  1. ابزارهاي ستون پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  1. پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  1. پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

ابزار مخفي پلي يورتان داراي چه ويژگي هايي است؟

  1. اين ابزار قابليت رنگ‌پذيري بالايي را در دفعات مختلف دارد و مي توان از آن بدون نياز به زير سازي استفاده كرد. همچنين امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه را دارا است.
  2. مقرون به صرفه مي باشد و براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري بسيار مناسب است.
  3. از  ابزار پلي يورتان ميتوان در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت بالا در برابر رطوبت مي توان استفاده كرد.
  4. متنوع بوده و در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك موجود است.
  5. استحكام و مقاومت بسيار بالايي و در حين حال وزن بسيار كمي دارد.
  6. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون هدر رفت وقت و با كم‌ترين پرت مصالح را دارد.
  7. به مرور زمان نسبت به ابزارهاي گچي ترك نمي‌خورد و تغيير شكل نخواهد داد.

مزايا و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع بسياري، علي الخصوص صنعت لوله كاربردي است. از جمله مزاياي اين ابزار مي‌توانيم به موارد ذيل اشاره كنيم:

  • مقرون به صرفه است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در طي زمان دچار ترك و تغيير شكل نمي شود.
  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، قطعا مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي ما ابزار پلي يورتان باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي گوناگون را دارد.
  • انعطاف پذيري بسيار بالايي اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون استفاده نمود.
  • ابزار پلي يورتان از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.
  • وزن آن نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر مي باشد.
  • مناسب جهت استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • رنگ پذيري بسيار بالايي دارد و مي‌توان سطح آن را با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ نمود.
  • اين ابزار مقاومت بسيار بالايي در برابر رطوبت و حرارت دارد.

با توجه به موارد ذكر شده دربالا، ابزار پلي يورتان مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما ‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. درست است اين ابزار قابليت نصب سريع و آسان را داشته باشد، اما براي نتيجه بهتر كار بهتر است از افراد نصاب مطمئن و متخصص در اين زمينه كمك بگيريم.

توجه داشته باشيد كه براي نصب اين ابزار مي‌بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. اما بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد.

البته نگران نباشيد اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، با چند راه و شيوه مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

شما مي‌توانيد جهت سفارش گذاري و كسب اطلاعات بيشتر با همكاران ما از طريق لينكhttps://www.arcadecor.com/و يا با شماره  02144382900 تماس حاصل نمائيد.

منتشر شده در وب سايت ايلنا

 


برچسب: مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۴:۳۲ توسط:sam موضوع:

Interior Designers Make Homes Beautiful To Live In

Interior Designers Make Homes Beautiful To Live In

 

The professionalism of an interior designer would reflect within the handiwork. Irrespective of whether a home has ten bedrooms, or an eight hundred square feet apartment, it could get tricky while creating a comprehensive look that may represent a specific style. The expertise of an enclosed designer is far asked for as only the inside designer's expertise would be instrumental in translating and filtering the likes and dislikes of their clients into a glance and feel that's suitable for a selected space.
If advice is sought on a gamut of aspects of interior decoration from how an area will be used effectively or whether rearranging pieces of existing furniture should suffice or how the inside of a brand new home must be decorated to what variety of furnishings and decor would be suitable, professional home designers and interior designers are adept at providing the proper solution and so should be consulted.
Good home decorators would be ready to sharpen a specific motif or style to some extent which might reflect the essence, while choosing a layout that works and appears and feels natural. Interior design companies are flexible in terms of their involvement in client projects as they're guided by what the client needs. Most clients hiring an interior decorator, people who remodel specifically, know what form of products to use to form a space visually appealing.
More often than not clients would urge that interior designers use in-house products. The exception to the norm would be when the house is bought or built recently. The designer would then must begin fresh. An interior designer would know the precise needs of the client including rooms that require to be arranged, lay tiles, choose carpet and colors, and having the ability to locate furniture complementing all of it.
Occasionally that may mean recruiting other interior decorators that might assist in creating the last word take care of renovation. Professionals who complement what the inside designer does include architects and building designers, general contractors, home builders, custom-design firms and last but not the smallest amount, photographers.
Thorough research should be conducted before meeting an interior decorator. Optimum and effective utilization of space should be of prime consideration. Three things must be ascertained. Firstly, the extent of assistance, guidance, suggestion or advice needed from interior decorators. Secondly, the aspects of interior decoration that's mandatory and at last, the scope of interior decoration that may actually be achieved with a limited budget. With of these factors taken into consideration, services of an interior designer could add up in no time.
Therefore it'd be prudent to being frank and honest with a prospective design firm or a freelancer at the outset. An internal decorator must be chosen that might conform to a specific style. Browsing portfolios of varied specialist firms would be of help choose on whether or not one would want to measure during a similar house. If a house looks beautiful in an exceedingly picture doesn't necessarily mean that one would be comfortable living during a similar house. Hence as they are saying, the proof of the pudding is within the eating.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۲:۰۵ توسط:sam موضوع:

دليل براي انتخاب دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

10 دليل براي انتخاب دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

zp5_m3.jpg

دي وي دي هاي موسسه حرف آخر ، دانش آموزان براي گرفتن نتيجه قابل قبول به دنبال راهي براي دستيابي به هدف شان هستند. يكي از راه‌هايي كه اين امر را براي آنها ساده‌تر مي‌كند دي وي دي هاي آموزشي است كه راه را تا حد امكان براي دانش‌آموزان هموار مي كند. اما اينكه كدام دي وي دي و كدام موسسه آموزشي اين كار را براي دانش آموز مي كند نياز به بررسي دارد .

موسسه حرف آخر با استفاده از پويانمايي و الگوهاي مورد استفاده خود راه را براي دانش آموزان هموار كرده و دانش آموزان با استفاده از دي وي دي هاي موسسه حرف آخر به اهداف خود مي رسند. در اين مقاله به ?? دليل براي چرايي انتخاب موسسه ما نسب موسسات ديگر ارائه مي شود.

معرفي دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر با پوشش دادن تمام مطالب كنكور سراسري در هر درسي دانش آموز را از هر منبع ديگري بي نياز مي كند. دي وي دي هاي موسسه حرف آخر و آموزش اساتيد حرف آخر جاي هيچگونه پرسش و سوالي براي دانش آموزان باقي نمي گذارد و تمام ابهامات ذهني را برطرف مي‌كند. موسسه حرف آخر در تمام دروسي كه ارائه داده است آموزش منحصر به فرد خود و الگوهاي فوق العاده خود و اساتيد برترش را به دانش‌آموزان عزيز آموزش مي‌دهد و آنها را در اين مسير هدايت مي‌كند. موسسه حرف آخر براي دروس عمومي و تخصصي زير پكيج هاي خاص خود را ارائه مي دهد:

  • دين و زندگي
  • عربي
  • ادبيات
  • زبان انگليسي
  • زيست
  • رياضي
  • فيزيك
  • شيمي

10 دليل برتري دي وي دي هاي موسسه حرف آخر نسبت به بقيه موسسات

ادبيات حرف آخر

دي وي دي هاي موسسه حرف آخر پكيج ادبيات موسسه حرف آخر توسط استاد محسن منتظري جمع آوري شده است. ادبيات داراي ضريب ? مي باشد و از مهم‌ترين دروس عمومي محسوب مي‌شود. پكيج‌هاي ادبيات كنكور حرف آخر ويژگي‌هاي زير را دارند:

  • تدريس فوق العاده بخش واژگان ادبيات به روش خارق‌العاده شهر ادبيات
  • استفاده از انيميشن ‌هاي داستاني و شخصيت‌پردازي
  • درگير كردن همزمان هر سه عامل يادگيري يعني ذهن و گوش و چشم براي افزايش ماندگاري لغات و املاي كلمات در ذهن
  • استفاده كامل از هر دو نيم كره ي مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • پوشش تمامي تست‌هاي كنكور سراسري سال‌هاي اخير و بيان روش‌هاي تست زني با مهارت‌هاي ويژه و حرفه اي
  • آموزش دادن لغات به وسيله ي انيميشن‌هاي داستان محور
  • پوشش كامل مبحث هاي قرابت معنايي با كمتر از ? ساعت تدريس به كمك انيميشن
  • معرفي كردن روش قفل‌گذاري براي آموزش و يادگيري مبحث هاي آرايه‌هاي ادبي
  • آموزش به صورت همزمان مباحث املا و واژگان به صورت موازي براي صرفه‌جويي در وقت دانش‌آموزان عزيز
  • مطرح كردن سوالات تاليفي از سوي استاد منتظري

عربي حرف آخر در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

محمد واعظي حرف آخر براي درس عربي بهترين نكات خود را در قالب پكيج هاي موسسه حرف آخر به دانش آموزان ارائه داده است. دي وي دي پكيج عربي موسسه حرف آخر شامل نكات زير است:

  • آموزش عربي با روش هاي تخصصي و خاص به منظور يادگيري بدون فراموشي كلمات عربي توسط اين استاد بزرگوار.
  • يادگيري راحت و آسان عربي كنكور سراسري با ماندگاري بالا در ذهن به وسيله شهودي‌سازي مطالب
  • تفهيم جامع و عميق موضوعات عربي كنكور سراسري با ارائه نقشه راه‌هاي مفيد و منحصربه‌فرد توسط استاد محمد واعظي
  • مرور مطالب قبلي جهت يادگيري بهتر و بيشتر مباحث جديد
  • آموزش پرانرژي و دلسوزانه استاد محمد واعظي
  • پوشش همه ي مبحث هاي عربي كنكور سراسري فقط در ?? جلسه و در ?? ساعت
  • بررسي تشريحي تست‌هاي تركيبي از مباحث مختلف
  • رمزگذاري موضوعات و بررسي همه ي تضادهاي عربي كنكور سراسري
  • استفاده همزمان از دو نيم‌كره مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • آموزش حل تست‌هاي پيچيده درك مطلب با سرعتي باورنكردني

دين و زندگي حرف آخر

پكيج دي وي دي آموزش درس دين و زندگي موسسه حرف آخر، توسط عليرضا يوسفيان‌پور يكي از مدرسان موسسه حرف آخر تدريس مي‌شود. اين پكيج شامل ويژگي‌هاي زير است :

  • يادگيري كل درس دين و زندگي كنكور با استفاده از 14 الگو استاد يوسفيان‌پور
  • تسلط همه جانبه به درس دين و زندگي كنكور در كمتر از 1 هفته
  • استفاده از انيميشن‌سازي و تدريس مباحث با كمك تصاوير پويا جهت آموزش مطالب به صورت عميق
  • آموزش سريع و بدون دردسر تمام آيات و متن كتاب درسي دين و زندگي كنكور بدون حفظ كردن مطالب
  • حل مفهومي و گزينه به گزينه تست‌هاي متنوع و جامع توسط استاد يوسفيان‌پور
  • يادگيري درس دين و زندگي كنكور در كمترين زمان با ?? ساعت تدريس
  • استفاده همزمان از دو نيم‌كره راست و چپ مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • استفاده از سيستم جذاب رمزگذاري براي حفظ كردن قسمت‌هاي مورد نياز
  • ارائه كامل مفاهيم و بررسي و تحليل خط به خط كليه محتواي كتاب دين و زندگي در قالب الگو
  • مطابقت ?? درصدي دي وي دي كنكور دين و زندگي با سوالات سال 97 و مطابقت ??? درصدي با كنكور 98

زبان انگليسي حرف آخر

موسسه حرف آخر براي درس زبان انگليسي يك  پكيج دي وي دي آموزش كنكور كامل ارائه مي‌دهد. دانش‌آموزان و داوطلبان كنكوري با استفاده از اين پكيج‌ها به راحتي يك درصد ??? و رتبه عالي در كنكور مي توانند كسب كنند. ويژگي هاي دي وي دي هاي زبان موسسه حرف آخر:

  • يادگيري و آموزش تمام كلمات Vocabulary زبان با كمك پويا نمايي در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر
  • استفاده از سيستم يادگيري دو نيم‌كره مغز جهت به خاطر سپردن بيش از ???? كلمه
  • تدريس كامل كلمات خارج كتاب هاي درسي با سابقه مطرح شدن در كنكور
  • آموزش كامل زبان انگليسي كنكور در حدود ?? ساعت به صورت پويا نمايي
  • آموزش حل رگباري سوالات زبان انگليسي كنكور سراسري
  • ارائه نقشه هاي راه‌ قدرتمند و كامل جهت بيان مفاهيم اصلي و پايه اي زبان انگليسي
  • استفاده همزمان از دو نيم كره مغز جهت يادگيري عميق مطالب حفظي
  • كمك به حل سوالات Reading و درك مطلب بدون خواندن متن
  • بررسي گام به گام هر درس و آموزش تمام مباحث زبان انگليسي براي تسلط كاملتر
  • پوشش كامل گرامر زبان با راه و روش هاي ويژه با ماندگاري بالا در ذهن

رياضي حرف آخر در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

حتما در درس رياضي همه نام عبدالرضا منتظري برايمان آشناست. استاد منتظري ، موسس مجموعه ي حرف آخر، به همراه استاد قاسمي پكيج رياضي كنكور سراسري حرف آخر را تدريس و گردآوري نموده اند. دي وي دي هاي اين پكيج داراي اين ويژگي ها هستند :

  • آموزش درس رياضي به كمك روش فراواني تجمعي و تدريس پينگ پنگي توسط اساتيد بزرگوار عبدالرضا منتظري و مهران قاسمي در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر
  • تدريس رياضي كنكور سراسري با استفاده از پويا نمايي هاي ابداعي و منحصربه‌فرد
  • بررسي دام‌هاي آموزشي رياضي كنكور و راه‌هاي رد شدن از آن‌ها
  • بررسي تك به تك گزينه هاي تست‌هاي كنكور سراسري چند سال اخير
  • تدريس پر انرژي استاد منتظري جهت ايجاد انگيزه و رغبت در دانش‌آموز
  • آموزش رياضي با الگوهاي مبتكرانه ي متعدد مانند الگوي بادبادك، الگوي تيرانداز، روش سيبا و
  • بوجود آوردن تجسم فوق العاده قوي در ذهن داوطلب از شكل توابع به منظور حل تست‌هاي مربوط به آن‌ها
  • پوشش كامل تمامي مباحث رياضيات كنكور سراسري
  • پيش‌بيني سوالات كنكور سراسري سال‌هاي آتي با سابقه تطابق بي نظير
  • پايين بودن مدت زماني كلاس با توجه به حجم كامل و جامع دروس و مباحث مختلف

فيزيك حرف آخر

اهميت درس فيزيك در كنكور سراسري چه رياضي چه تجربي فوق العاده زياد است.اين پكيج توسط استاد خلاق پيمان كاميار حرف آخر تدريس شده است. يكي از بزرگترين و بهترين منابع كنكور سراسري براي اين درس با اهميت پكيج فيزيك كنكور حرف آخر است كه شامل ويژگي هاي زير است:

  • تدريس كامل مباحث فيزيك توسط استاد بزرگوار پيمان كاميار در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر
  • تحليل مطلب هاي دشوار با شكل و بررسي متن كتاب درسي به صورت موشكافانه و دقيق
  • بدست آوردن يك الگو و نقشه راه از تعداد زيادي فرمول
  • تدريس همه مفاهيم با بهره‌گيري از تجسم ذهني به منظور درك كامل مطالب و مفاهيم.
  • آموزش روش‌هاي سريع تست زني
  • آموزش فيزيك با ايجاد درك پايه‌اي از مطالب
  • استفاده از نقشه راه براي حل تمام مسائل كنكور سال‌هاي اخير
  • تدريس فيزيك به صورت پرسش دو نفره جهت رفع ابهامات احتمالي داوطلبان
  • ارائه روش‌هاي جديد براي حل سريع‌ مسائل دشواري مانند كشش نخ و
  • يادگيري فيزيك كنكور در كمترين زمان ممكن در عين جامع و كامل بودن پكيج

شيمي حرف آخر در دي وي دي هاي موسسه حرف آخر

شيمي يكي از دروس تخصصي و مهم دانش آموزان كنكوري است كه هم داراي مسائل سخت و طولاني است و هم مفاهيم آن به سختي در ذهن ما جاي مي گيرند. اما با استفاده از پكيج شيمي كنكور حرف آخر زير نظر غلام حسين شيرواني حرف آخر مي توانيد تمام اين مشكلان را حل كنيد و به درصد فوق العاده اي برسيد. شيمي كنكور حرف آخر داراي ويژگي هاي زير است:

  • تدريس كامل شيمي كنكور توسط دكتر غلامحسين شيرواني دكتراي شيمي آلي
  • تفهيم عميق مطالب غير قابل درك درس شيمي كنكور
  • پوشش مطالب شيمي با چندين الگوي ساده براي تمام سوالات شيمي در كنكور سراسري
  • آموزش تمامي مباحث حجيم و سنگين شيمي با نقشه راه
  • بررسي تمامي گزينه هاي تست‌هاي سراسري چند سال اخير
  • تسلط بر مفاهيم شيمي و پاسخگويي به انواع تست‌ها در كمتر از يك دقيقه
  • تدريس پر انرژي استاد غلامحسين شيرواني جهت ايجاد انگيزه و رغبت براي دانش آموزان كنكوري
  • آموزش محاسبات سريع شيمي براي افزايش سرعت تست زني در كنكور
  • تدريس تمامي مسائل شيمي در ?? جلسه، يعني در ? روز
  • استفاده از سيستم جذاب رمزگذاري براي حفظ كردن قسمت‌هاي مورد نياز و مهم

زيست حرف آخر (دي وي دي هاي موسسه حرف آخر)

از مهم ترين دروس رشته تجربي مي توان به زيست شناسي كنكور سراسري اشاره كرد. اين درس با ضريب بالا مي تواند سرنوشت دانش آموزان را در كنكور سراسري تعيين كند. از طرفي تركيبي بودن اين درس كار را براي دانش آموزان مشكل كرده است. از نكات مثبت اين پكيج مي توان به اين نكات اشاره كرد:

  • استفاده از پويانمايي براي بالا بردن قدرت تسلط تست زني دانش‌آموزان و داوطلبان كنكور سراسري
  • ارائه نقشه راه‌هاي مفيد براي تفهيم و حل سوالات بسيار دشوارتر
  • تركيب همه مطالب مرتبط كنكوري و بهره‌گيري از چندين الگوي علمي جهت افزايش قدرت تجزيه و تحليل دانش‌آموز
  • ايجاد فضاي آموزشي به صورت پرسش و پاسخ جهت برطرف شدن مشكلات دانش‌آموز
  • پويانمايي محتواي پكيج‌هاي آموزشي جهت بررسي عميق تصاوير و جداول و نمودارهاي كتاب درسي
  • آموزش عميق با بررسي خط به خط كتاب درسي براي تسلط خارق‌العاده دانش‌آموز
  • بيان عبارات صحيح و غلط مشابه با سوالات كنكور سال‌هاي اخير
  • تحليل مطالب دشوار با رسم شكل و بررسي متن كتاب درسي به صورت موشكافانه و ذره بيني
  • حل تست‌هاي مربوط به هر بحث پس از آموزش و تطابق با سوالات كنكور سراسري
  • ارائه روش ويژه براي حل سوالات ژنتيك و ايجاد تضمين براي پاسخ‌دهي صد درصدي سوالات آن

ما با ارائه قوي و تدريس هاي فوق العاده توسط بهترين اساتيد كشوري سعي در رساندن دانش آموزان به اهدافشان را داشته و موفقيت تك تك دانش آموزان سرزمينمان را آرزو منديم.

براي ارتباط با مشاورين ارشد و رتبه برتر موسسه حرف آخر با شماره 09129573833 تماس حاصل نموده تا با راهنمايي مشاورين مجموعه بهترين نتيجه را براي خود رقم بزنيد.

برگرفته از مقاله 10 دليل براي انتخاب دي وي دي هاي موسسه حرف آخر از سايت مركزي حرف آخر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۱:۱۳ توسط:sam موضوع:

قيمت پلي استيشن 4 چقدر است؟

چطور بهترين پلي استيشن پرو را انتخاب كنيم؟ قيمت پلي استيشن 4 چقدر است؟

راه هاي خريد بهترين پلي استيشن 4 پرو با كمترين قيمت

اگر به دنبال خريد ps4 هستيد حتما يكي از بهترين مدلها، پرو هست. ولي تفاوت مدل پلي استيشن پرو با مدل هاي قبلي در چيست؟

اولين تفاوت در ويژگي ظاهري اين كنسول است. اين مدل نيز مانند مدل اسليم از پوشش مات استفاده كرده است. ولي اندازه كنسول بزرگ تر شده است به طوري كه انگار دو پلي استيشن اسليم بر روي يكديگر قرار گرفته است.

از مهم ترين برتري هاي ديگر مدل پرو ميتوان به كارت گرافيكي قوي اين مدل اشاره كرد. كنسول جديد از پردازنده گرافيكي بر پايه Radeon با قدرت ?.? ترافلاپس استفاده مي‌كند كه پيشرفتي بزرگ نسبت به پردازنده ?.?? ترافلاپسي مدل‌هاي اسليم و اصلي است..

اين مدل فقط با ظرفيت 1 ترا ارائه شده است. افزايش قدرت در اين مدل باعث شده تا قابليت اجراي بازي ها و ويديوها با رزولشن 4k  فراهم شود. همجنين عملكرد هدست واقعيت مجازي نيز به نحو قابل توجهي افزايش پيدا كرده است.

پلي استيشن 4 پرو به دو صورت مي‌تواند خروجي با وضوح  4kرا در اختيار استفاده‌كنندگان قرار دهد:

1-خود بازي در چنين سطح از رزولوشن رندر و اجرا شود

2-كنسول، بازي‌هايي را كه در وضوح تصوير پايين‌تري اجرا مي‌شوند، ارتقا داده و به  4kبرساند.

خريد كنسول پلي استيشن 4 پرو براي چه كساني مفيد است؟

بگذاريد بيش از هر توضيح اضافه‌اي، خيال شما را از يك دغدغه بزرگ آسوده كنيم. اگر تلويزيون و يا نمايشگري با پشتيباني از رزولوشن  4kو تكنولوژي HDR در اختيار نداريد، خريد پلي استيشن 4 پرو به شما توصيه نمي‌شود.

ولي اگر مايل به خريد اين مدل بوديد يادتون باشه كه پلي استيشن 5 تيز در بازار عرضه شده و بهتره با اين شرايط دلار به سراغ مدل هاي آكبند نريد.

به راحتي ميتونيد يك كنسول دست دوم را با قيمت مناسب تهيه كنيد و خودتون را آماده كنيد براي خريد جديدترين نسل كنسول پليرها.

خوب اگه سوالتون اين هست كه چطور كنسول دست دوم بخرم؟ يا پلي استيشن كاركرده خودم رو چطور بفروشم ما براي اين هم راه حل داريم.

اول از اطرافيانتون شروع كنيد. اگر كسي قصد خريد يا فروش كنسول دارد، بهترين راه معامله با آنهاست.

در غير اين صورت ما به شما يك اپليكيشن تخصصي براي اين كار معرفي ميكنيم. شما ميتوانيد با نصب اپليكيشن گيمباز به راحتي كنسول دست دوم را به صورت مستقيم از فروشنده خريداري كنيد و يا كنسول خود را براي معاوضه يا فروش قرار بديد.

براي به دست آوردن قيمت انواع پلي استيشن ها يا تجهيزات جانبي گيم كافيه يه چرخي در سايت گيمباز بزنيد تا بتونيد اطلاعات كسب كنيد.

اگه دنبال تورنمنت هم هستيد به اينستاگرام گيمباز سر بزنيد و از آخرين اخبار تورنمنت هاي آنلاين باخبر بشيد.

تبريك ميكم! حالا كه كنسول مورد علاقتون رو خريداري كريد وقتشه كه بريد و تجهيزات جانبي متل كنترلر و  هدست رو هم مطابق با سليقه تون انتخاب كنيد.

گيمباز براي اين كار نيز يك بخش عالي داره. بعد از نصب برنامه ميتونيد به بخش تجهيزات بريد و وسايل و تجهيزاتي كه لازم داريد رو با مناسب ترين قيمت به صورت مستقيم از فروشنده ها خريداري كنيد.


برچسب: قيمت پلي استيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۷:۱۰ توسط:sam موضوع:

فيليموباكس چيست؟

فيليموباكس چيست؟

 

57x_a3.jpg

 

 

در ابتدا به اين نكته اشاره كنم كه شما براي مشاهده و خريد اندرويد باكس فيليمو مي‌توانيد  به سايت ديجي‌كالا مراجعه كنيد.
فيليمو به هدف ايجاد تجربه جديد و لذت‌بخش تماشاي فيلم و سريال در كنار دوستان و خانواده، باكس اختصاصي خود را به نام «فيليموباكس» توليد و به بازار عرضه كرده است.

فيليمو يك پلتفرم وي‌اودي است كه تاكنون تماشاي فيلم و سريال صرفاً از طريق اين پلتفرم امكان‌‌پذير بوده است. اما فيليمو در ادامه اقدام‌هاي توسعه‌اي پلتفرم خود، باكس اختصاصي خود را با نام تجاري «فيليموباكس» توليد و به بازار عرضه كرده است. هدف از ارائه اين محصول جديد از يك سو، استفاده آسان و تجربه كاربري منحصربه‌فرد بر روي صفحه بزرگ تلويزيون خانگي و از سوي ديگر ايجاد تجربه لذت‌بخش تماشاي فيلم در نمايشگرهاي بزرگ خانگي در كنار دوستان و خانواده بوده است.

«فيليمو‌باكس» با جديدترين فناوري ?K HDR قابليت پخش تصاوير با وضوح بالا با كيفيت ?K را دارد. همچنين در طراحي آن از پردازنده چهار هسته‌اي و ?? بيتي AMLogic S905X2 دو گيگاهرتزي و حافظه RAM از نوع DDR4 و ??GB حافظه داخلي EMMC جهت بهره بردن از عملكردي سريع و باثبات استفاده شده است. با اتصال اين دستگاه به تلويزيون امكان مشاهده فيلم و سريال‌ها در اين نمايشگر خانگي وجود دارد.

وضوع بالاي تصاوير، سرعت بالاي پردازش و نمايش ويديوها، جستجوي صوتي از طريق كنترل بلوتوث و از راه دور، امكان بهره‌گيري از سرويس‌هاي گوگل از جمله دستيار گوگل و پلي‌استور گوگل و همچنين دسترسي به تمام محتواهاي سرويس وي‌اودي فيليمو از جمله ويژگي‌هاي اين دستگاه تازه عرضه شده به بازار است.

وزن اين دستگاه ??? گرم است و دو درگاه يواس‌بي، خروجي اچ‌دي‌ام‌آي، امكان اتصال به واي‌فاي تا شعاع صد متر و سيستم عامل اندرويد تي‌وي ?.? براي رفع نياز كاربران براي اين دستگاه در نظر گرفته شده است

همچنين به كمك اين دستگاه مي‌توانيد به دانلود فيلم و سريال هم بپردازيد.

محتويات داخل جعبه شامل آداپتور، كابل AV، كابل HDMI، كنترل از راه دور بلوتوث با قابليت جستجوي صوتي و فيليمو باكس است كه به همراه يك سال اشتراك رايگان به خريداران عرضه خواهد شد. همچنين ضمانت ?? ماهه و ارسال رايگان به سراسر كشور از جمله خدمات جانبي ارائه شده در زمان خريد اين دستگاه است.


برچسب: فيليموباكس چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۳:۳۷ توسط:sam موضوع:

جنس ايمپلنت دندان

قيمت ايمپلنت و كاشت دندان

o4s7_q3.jpg

امروزه ايمپلنت دندان با اينكه داراي قيمت بسيار بالايي است اما روشي بسيار فوق العاده براي ترميم دندان از دست رفته است.

ممكن است براي دندان هر انساني در دراز مدت مشكلي پيش آيد و باعث از بين رفتن آن دندان بشود. حال اين مشكل به دليل افزايش سن، مشكلات استخواني يا ... ممكن است براي هر فردي پيش آيد كه بايد از بين روش‌هاي مختلف براي جايگزيني و ترميم دندان از دست رفته يك روش مناسب و صحيح را انتخاب كند. امروزه بسياري از افراد با توجه به اينكه روش ايمپلنت دندان از مزاياي خيلي زيادي برخوردار است انتخاب بسياري از افرادي است كه بنا به هر دليلي دندان خود را از دست داده‌اند. كمي قبلتر ساليان گذشته اغلب افراد پروتز متحرك دندان يا همان دندان مصنوعي استفاده مي‌كردند كه داراي قيمتي مناسب‌تر بود ولي معايب بسيار بالايي هم براي افراد داشت. امروزه ايمپلنت دندان با اينكه داراي قيمت بسيار بالايي است اما روشي بسيار فوق العاده براي ترميم دندان از دست رفته است.

 

قيمت ايمپلنت دندان از ساير روش‌هاي مشابه بالاتر است. علت بالا بودن قيمت كاشت ايمپلنت دندان گاهي به اين علت برميگردد كه براي انجام آن برخي افراد شرايط مناسب بدني ندارند و همين باعث ميشود نياز به انجام عمل‌هاي جراحي متعددي باشد. كه انجام همان جراحي‌ها باعث مي‌شود قيمت ايمپلنت بالاتر از ديگر روش‌ها باشد. البته مواد و متريالي كه در روش كاشت دندان ايمپلنت استفاده مي‌شود بسيار هزينه‌بر بوده و بيشتر مواد مصرفي از خارج از كشور وارد مي‌شود .

 

عوامل متعدد ديگري وجود دارد كه در قيمت ايمپلنت بسيار تاثير گذار است و باعث بالا رفتن يا كاهش قيمت مي‌شود اما در هر صورت اين روش‌، روشي است كه هزينه بالايي دارد. در نهايت پس از بررسي‌هاي لازم در صورتي كه انتخاب شما ايمپلنت دندان بود بايد بدانيد فيكسچر يا ايمپلنت دنداني به اندازه ريشه دندان از دست رفته در استخوان فك بيمار قرار مي‌گيرد. در واقع ايمپلنت دنداني يا فيكسچر يكسري قطعه هستند كه در سايز و شكل مانند دندان طبيعي هستند كه با ابزارهاي حساس و ظرافت بسيار بالا طراحي مي‌شوند. مواد و متريالي كه در ساخت ايمپلنت دنداني استفاده مي‌شود از تيتانيوم و آلياژهاي آن است كه اين فلز خاصيتي باور نكردني و بسيار عالي در جوش خوردن با استخوان فك انسان دارد. فلز تيتانيوم از نظر بيولوژيكي سازگاري بسيار بالايي با بدن انسان دارد. در تركيب اين فلز و استخوان انسان هيچ واكنش آلرژيك پيش نمي‌آيد كه اين علم يك دستاورد بسيار بزرگ در عرصه دندان‌پزشكي است.

جالب است بدانيد مقاومت فلز تيتانيوم در مقابل تركيبات اسيد و نمك؛ و اكسيژن و همچنين ويژگي غير مغناطيسي داشتن فلز تيتانيومس شرط لازم و كافي را براي استفاده از اين فلز در استخوان فك را فراهم ميكند. به علاوه روي سطح تيتانيومي ايمپلنت يا فيكسچر يك لايه به عنوان محافظ وجود دارد كه باعث جلوگيري از تحليل و خوردگي ميشود.

مطالبي كه در اين مقاله مطالعه خواهيد كرد طبق سر فصل‌هاي زير به شما ارائه مي‌گردد:

 

فاكتورهاي مهم و تاثير گذار در قيمت ايمپلنت كدامند؟

مراقبت ايمپلنت

 

فاكتورهاي مهم و تاثير گذار در قيمت ايمپلنت كدامند؟

 

براي تعيين و برآورد هزينه كاشت ايمپلنت دنداني عوامل بسيار زيادي تاثير ميگذارد كه در ادامه برخي از آن‌ها را بررسي مي‌كنيم:

 

تعداد دندان‌هايي كه نيازاست ايمپلنت كنيد بسيار در تعيين قيمت تاثير گذار است.

ممكن است شما براي يك دندان روش ايمپلنت را انتخاب كنيد يا براي چندان اين روش را برگزينيد. تعداد دنداني كه نياز است با ايمپلنت جايگزيني شود در قيمت تاثير بسيار زيادي دارد. اما در روش پروتز متحرك اين اختلاف قيمت ناچيز تر از اين روش است. روش‌هاي مختلفي براي كاشت دندان است كه تاثير مستقيم بر قيمت ايمپلنت دارد و در ادامه آن‌ها ر ا نام مي‌بريم:

 

ايمپلنت تك دندان بدين معني كه در اين روش يك دندان شما نياز به ايمپلنت دارد.

بريج بر پايه ايمپلنت بدين معني كه حداكثر 2 الي 3 دندان روي يك پايه ايمپلنت در جوار يكديگر قرار مي‌گيرند.

ايمپلنت

روش All On 4بدين معني كه تمام دندان‌هاي فك پايين و فك بالا بر روي 4 ايمپلنت قرار داده مي‌شوند.

روش ايمپلنت اوردنچر بدين معني كه يك فك به طور كامل براي كاشت ايمپلنت روي 6 الي 8 پايه قرار داده شود.

نتيجه مي‌گبربم هر چه تعداد ايمپلنت دندان در فك بالا يا فك پايين بيشتر باشد هزينه مورد استفاده براي بيمار افزايش ميابد.

 

طريقه كاشت ايمپلنت دندان دومين عامل بسيار تاثير گذار است.

هرچه علم و فناوري پيشرفت ميكند روش‌هاي مدرن‌تري براي كاشت دنداني به روش ايمپلنت نيز رونمايي مي‌شود. امروزه براي كاشت ايمپلنت دندان تقريبا 3 روش مطمئن وجود دارد كه با توجه به شرايط بدني بيمار متخصص ايمپلنت در مركز ايمپلنت تصميم به انجام آن مي‌گيرد:

 

روش اول: كاشت ايمپلنت به روش استاندارد

در اين روش بيمار بايد سه مرحله را پشت سر بگذارد. اين مرحله شامل كاشت پايه ايمپلنت، قالب گرفتن و اباتمنت را نصب كردن در نهايت قرار دادن تاج دندان روي مرحله قبل است. قيمتي كه در سايت‌هاي مراكز ايمپلنت ارائه مي‌گردد برآورد هزينه اين نوع ايمپلنت است.

 

روش دوم: كاشت ايمپلنت يك روزه يا ديجيتال

در روش ايمپلنت ديجيتال يا يك روزه متخصص ايمپلنت با استفاده از تجهيزات پيشرفته انجام ميشود كه به آن تكنولوژي CAD/CAM نيز ميگويند. در روش ايمپلنت ديجيتال متخصص ايمپلنت پايه و تاج را در يك جلسه انجام داده و از متريال و دستگاه‌هاي بسيار پيشرفته همچون اسكنر و پرينتر 3 بعدي كه در مركز ايمپلنت وجود دارد استفاده مي‌شود. اين روش هزينه بسيار زيادي براي مركز ايمپلنت و بيمار دارد. اما اگر زيبايي ظاهر براي شما اهميت ارد و تحل نداريد مدتي را براي كاشت ايمپلنت استاندارد تحمل كنيد بهتر است اين روش را انتخاب كنيد.

 

روش سوم: كاشت ايمپلنت فوري

اين روش بسيار از ديگر روش‌ها هزينه‌بر تر است. اين روش براي افرادي است كه مانند روش قبل تحمل كمي براي نداشتن دندان دارند. در اين روش همان جلسه كه بيمار به مركز ايمپلنت مراجعه ميكند تا دندان خود را بكشد متخصص ايمپلنت ريشه دندان را ازاستخوان فك خارج ميكند و فيكسچر را اخل استخوان فك قرار ميدهد. ارزيابي كه در اين روش بايد انجام شود به دقت بسيار بالايي نياز دارد. فقط ممكن است نياز به جراحي متعدد براي بيمار باشد كه در اين صورت كار بيمار با كمي تعويق انجام ميشود.

 

روش ايمپلنت اوردنچر روشي براي كاشت ايمپلنت است كه يك فك، فك بالا يا فكپايين به طور كامل نياز به ايمپلنت دارد و براي كاشت ايمپلنت، بايد كل فك روي 6 الي 8 پايه قرار داده شود.

 

مراقبت ايمپلنت

 

ايمپلنت دندان نيز مانند جراحي‌هاي سنگين براي بيمار مستلزم رعايت برخي نكات است كه هرچه بيشتر رعايت كند باعث بهبودي هر چه سريعتر بيمار مي‌شود. . مراقبت هاي ايمپلنت شامل مراقبت‌هاي بدني، مراقبت‌ ورزشي، مراقبت بهداشتي، مراقبت غذايي و ... است.

در مراقبت بدني فرد بيمار پس از انجام و قبل از انجام جراحي ايمپلنت نياز دارد استراحت كافي داشته باشد و فعاليت روزمره خود را حتي كاهش دهد. اين استراحت بايد حداقل 24 ساعت مداومت داشته باشد و در اين زمان از كمپرس يخ براي بهبود فيزيكي بدن خود استفاده كند.

 

در مراقبت‌هاي ورزشي بايد به اين نكته دقت كنيد كه هرگونه فعاليت ورزشي و سنگين، جا به جايي وسايل سنگين و بلند كردن اجسام سنگين به ضرر بهبودي شما است.

 

در مراقبت غذايي بايد به اين نكته دقت كنيد كه خوردن و اشاميدن مواد غذايي داغ باعث تشديد خون ريزي ميشود. به هيچ وجه از مواد غذايي سفت استفاده نكنيد زيرا فشار زياد به ناحيه ايمپلنت وارد مي‌كند. استفاده از مواد غذايي كه داراي كلسيم بالايي باشند براي جوش خوردن استخوان فك و ايمپلنت بسيار مفيد است. سعي كنيد ازمواد غذايي داراي قند و يرين استفاده نكنيد تا به بهبودي كامل برسيد زيرا استفاده از آنها باعث تعويق عملكرد بهبودي شما ميشود.

 

در مراقبت بهداشتي بايد به اين نكته دقت كنيد كه فقط 24 ساعت بعد از ايمپلنت نبايد فشار نخ دندان يا مسواك به ناحيه ايمپلنت وارد شود. فقط بايد استفاده از دهان‌شويه را فرامو نكنيد.پس از گذشت اين زمان هر روز بايد سه مرتبه دندان خود را مسواك كنيد نخ دندان را فراموش نكنيد و هر روز از دهان‌شويه براي جلوگيري از تجمع پلاك اطراف ناحيه ايمپلنت استفاده كنيد.

ايمپلنت دندان نيز مانند جراحي‌هاي سنگين براي بيمار مستلزم رعايت برخي نكات پزشكي است كه هرچه بيشتر رعايت كند باعث بهبودي هر چه سريعتر بيمار مي‌شود. . مراقبت ايمپلنت شامل مراقبت‌هاي بدني، مراقبت‌ ورزشي، مراقبت بهداشتي، مراقبت غذايي و ... است.

منبع: دلگرم


برچسب: جنس ايمپلنت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۶:۳۵ توسط:sam موضوع:

محبوب‌ترين‌هاي نوسازي خانه؛ از كابينت سازي تا سقف كاذب

محبوب‌ترين‌هاي نوسازي خانه؛ از كابينت سازي تا سقف كاذب

نوسازي خانه يكي از هوشمندانه‌ترين گزينه‌ها براي دادن چهره‌اي جديد به منزل در عين صرفه‌جويي در هزينه‌هاست. در بين خدمات نوسازي، كابينت سازي، نصب سقف كاذب، نصب قرنيز پي وي سي و جوشكاري براي ساخت نرده و درب و پنجره، مي‌توانند بيشترين تغيير را در خانه ايجاد كنند. اگر مطمئن نيستيد از كجا بايد بهترين متخصصان كابينت سازي، نصب سقف كاذب، نصب قرنيز پي وي سي و جوشكاري را براي نوسازي منزل در شهرتان پيدا كنيد، از “خدمت از ما” كمك بگيريد. در ادامه با خدمات كابينت سازي، نصب سقف كاذب، نصب قرنيز پي وي سي و جوشكاري بيشتر آشنا مي‌شويم.

 

qbb3_a3.jpg

 

كابينت سازي

كابينت سازي به صورت اصولي، چهره قلب خانه شما يا آشپزخانه را دگرگون خواهد كرد. تاثير يك آشپزخانه زيبا و مدرن در چهره خانه غيرقابل‌انكار است. كابينت سازي در كارگاه كابينت سازي با متريال‌هايي مانند0 چوب، ام دي اف، هاي‌گلس، فلز و... انجام مي‌شود. مشخصا كابينت سازي با هر يك از اين متريال‌ها مزايا و معايب خود را دارد. براي مثال كابينت سازي با فلز كم‌كم درحال منسوخ شدن است. زيرا كابينت‌هاي فلزي به مرور رنگ‌شان را از دست مي‌دهند، زنگ مي‌زنند، لبه‌هاي تيز آنها خطرناك است، و صداي زيادي توليد مي‌كنند.

امروزه كابينت سازي با ام دي اف بسيار محبوب است. كارگاه كابينت سازي با اين ماده مي‌تواند كابينت‌هايي باكيفيت را در رنگ‌هاي مختلف توليد كند. اين ماده براي كابينت سازي در هر نوع دكوري مناسب است. ام دي اف شايد شيك بودن چوب را نداشته باشد، اما قيمت مناسب‌تري داشته و نگهداري از آن نيز ساده‌تر است. اگر دكوراسيون مدرني داريد و از طرح‌هاي مينيمال لذت مي‌بريد، كابينت سازي توسط كارگاه كابينت سازي با اين مدل براي شما عاليست.

سپردن كار كابينت سازي به متخصصان شغل كابينت سازي، علاوه بر تضمين زيبايي آشپزخانه، كارايي آن را نيز ارتقا مي‌دهد. متخصصان در كارگاه كابينت سازي از مهارت لازم براي طراحي انواع كابينت برخوردار هستند، و مي‌دانند براي هر محيط بايد چه كابينتي را با چه ظاهر و بخش‌هايي تهيه كرد. براي پيدا كردن چنين افرادي در حوزه كابينت سازي مي‌توانيد روي “خدمت از ما” حساب كنيد. در ادامه خدمات نصب سقف كاذب را بررسي مي‌كنيم.

 

 

نصب سقف كاذب

نصب سقف كاذب و اجراي آن با كمترين تخريب در نوسازي خانه انجام مي‌شود. نصب سقف كاذب به دليل سهولت، بهينه‌سازي مصرف انرژي، امكان اجراي نورپردازي‌هاي زيبا و... محبوبيت بالايي دارد. نصب سقف كاذب بسته به جنس آن انواع مختلفي دارد. در ادامه محبوب‌ترين انواع نصب سقف كاذب را معرفي كرده‌ايم:

1. نصب سقف كاذب كناف

نصب سقف كاذب كناف در اكثر ساختمان‌هاي امروزي انجام مي‌شود. نصب سقف كاذب كناف در دو مدل سقف كاذب كناف يكپارچه و سقف كاذب كناف مشبك وجود دارد. مدل يكپارچه از يك زيرسازي فولادي سبك وزن ساخته شده كه پنل‌هاي گچي روكش‌دار روي آن نصب مي‌شود. اما مدل مشبك از سازه‌هاي سپري و تايل‌هاي سقفي به صورت يك شبكه تشكيل شده كه توسط آويز به سقف اصلي متصل مي‌شود. همچنين، پس از نصب سقف كاذب كناف مشبك نيازي به رنگ‌آميزي نبوده، و نگهداري آن نيز آسان است.

2. نصب سقف كاذب پي وي سي

پي وي سي نوعي پلاستيك سخت است. اين ماده فرآورده‌اي نفتيست و محدوديت‌هاي ساير متريالهاي ساختماني را ندارد. نصب سقف كاذب پي وي سي به دليل اينكه مي‌توان آن به هر شكلي درآورد، انتخاب مناسبي در نوسازي خانه است. نصب سقف كاذب با اين ماده در طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌هاي مختلفي انجام مي‌شود. علاوه بر زيبايي، استحكام نصب سقف كاذب با اين ماده نيز مثال‌زدنيست. نصب سقف كاذب پي وي سي براي سرويس بهداشتي، آشپزخانه و... انجام مي‌شود.

نصب سقف كاذب مدل‌هاي متنوع ديگري نيز دارد. متخصصان نصب سقف كاذب در انواع مدل‌ها را مي‌توانيد با كمك “خدمت از ما” به سرعت پيدا كنيد. پس از نوسازي سقف با نصب سقف كاذب، نوبت به كف ساختمان و نصب قرنيز پي وي سي مي‌رسد.

 

 

نصب قرنيز پي وي سي

نصب قرنيز پي وي سي معمولا به دنبال نصب كفپوش انجام مي‌شود. اما اگر كفپوش‌تان همچنان نو است، نصب قرنيز پي وي سي براي افزايش زيبايي فضا كافي خواهد بود. پس از نصب قرنيز پي وي سي يا قرنيز پلي استايرن، ظاهري شبيه به قرنيز ام دي اف و چوبي خواهيد داشت؛ با اين تفاوت كه قرنيز پي وي سي كمي براق‌تر است.

برخي از مزاياي نصب قرنيز پي وي سي عبارت است از قبل شستشو بودن، عدم ايجاد گرد و غبار ناشي از برشكاري هنگام نصب و عدم پريدگي و آسيب ديدن گوشه‌ها پس از نصب قرنيز پي وي سي. در ادامه نكات مهم براي خريد و پيش از نصب قرنيز پي وي سي را مرور مي‌كنيم:

  1. رنگ قرنيز با توجه به رنگ كفپوش و با دو يا سه درجه اختلاف انتخاب مي‌شود. اگر كفپوش لمينيت يا پاركت داريد؛ رنگ قرنيز پي وي سي را تاريكتر انتخاب كنيد. اين انتخاب جلوه‌اي زيبا از كناره‌هاي ديوارها را تداعي مي‌كند.
  2. اگر فضاي منزل‌تان كوچك است و يا سقف‌ها بلند نيستند، نصب قرنيز پي وي سي را با مدل‌هاي ? و يا ? سانتي‌متري انجام دهيد. اما اگر ارتفاع سقف بيش از سه متر و يا فضا بيشتر از صد متر است، نصب قرنيز پي وي سي با ارتفاع ?? و يا ?? سانتي‌متري بهترين گزينه است.
  3. هنگام سفارش كابينت سازي و نصب قرنيز پي وي سي مي‌تواند رنگ اين دو را با يكديگر ست كنيد.

 

جوشكاري

ممكن است در ادامه كابينت سازي، كابينت سازي و نصب قرنيز پي وي سي براي نوسازي خانه، بخواهيد درب و پنجره و يا نرده‌هاي راه‌پله و بالكن را نيز تغيير دهيد. براي تمام اين كارها به جوشكاري نياز داريد. جوشكاري استيل و آلومينيوم در ميان انواع جوشكاري مي‌تواند زيباترين نرده‌ها، حفاظ و... را براي شما آماده كند. قيمت جوشكاري معمولا به وزن سازه ساخته‌شده بستگي دارد و به صورت كيلويي محاسبه مي‌شود.

هزينه خدماتي مانند خرده جوشكاري نيز معمولا توافقيست. ناگفته پيداست كه پيداكردن يك جوشكار حرفه‌اي براي اندازه‌گير و اجراي دقيق جوشكاري چقدر اهميت دارد، مخصوصا براي سفارشات ظريف خانگي و نه كارهاي بزرگ صنعتي و يا سري‌سازي. به همين دليل، مانند ساير خدمات نوسازي خانه، پيدا كردن متخصص جوشكاري نيز بسيار مهم است.

 

نوسازي خانه با "خدمت از ما"

شما مي‌توانيد در بازار آنلاين "خدمت از ما" متخصصان كابينت سازي، نصب قرنيز پي وي سي و جوشكاري را پيدا كنيد. علاوه بر اين، مي‌توانيد قيمت خدمات را پيش از نهايي كردن درخواست از آنها استعلام كنيد. "خدمت از ما" همچنين به شما اين امكان را مي‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات متخصصان كابينت سازي، نصب قرنيز پي وي سي و جوشكاري، نظرات مشتريان قبلي را بررسي كنيد تا بهترين فرد را براي نوسازي منزل‌تان انتخاب كنيد.

 

منبع: https://canvas.yc.edu/eportfolios/2960/Home_Renovation


برچسب: محبوب‌ترين‌هاي نوسازي خانه؛ از كابينت سازي تا سقف كاذب،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۹:۲۷ توسط:sam موضوع: